  • 1. Data: 2006-05-25 12:30:11
    Temat: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zalogowałem się wczoraj do mBanku, żeby sprawdzić czy już został
    aktywowany dostęp do SFI. Niestety, nadal nie było, więc postanowiłem
    skontaktować się z mLinią za pomocą formularza e-mailowego. Kliknąłem w
    odpowiednią opcję, wpisałem adres e-mail, temat i treść a następnie
    kliknąłem wyślij. Po kilki minutach na skrzynkę e-mail otrzymałem
    wiadomość z potwierdzeniem wysłania mojego pytania: "Dziękujemy za
    wiadomość: [mBank] Rachunki: Pytanie o dostęp do SFI w rachunku eKONTO
    Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Wiadomość została
    wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.". No to
    fajnie. Teraz tylko czekać. Jakie było moje zdziwienie, gdy po
    sprawdzeniu skrzynki e-mail znowu otrzymałem tę wiadomość. Do tej pory,
    od godziny 18:40 24 maja otrzymałem 25 takich wiadomości. Średnio co 2 h
    wiadomośc. Chyba coś im się tam nieźle spieprzyło. No i minęło już 19
    godzin od wysłania pytania a odpowiedzi nadal nie ma. Komu najlepiej
    zgłosić taki "bug" w ich systemie?

    K.

  • 2. Data: 2006-05-25 13:20:30
    Temat: Re: mBank:: uwaga na Kontak z mLinią przez formularz
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Odpowiedź jaką otrzymałem na pytanie powaliła mnie z nóg:

    "Witam,

    w odpowiedzi na Pana pytanie, uprzejmie informuje, ze informacje na
    temat aktywnosci rachunku SFI uzyska Pan kontaktujac sie z mlinia
    0801 300 800 lub 042 6300 800

    W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt."

    Tu imię i nazwisko pracownicy Zespołu mLinii mBank

    Noż kurna, to po kiego grzyba jest ten formularz skoro i tak trzeba
    dzwonić?

    K.

  • 3. Data: 2006-05-25 13:30:10
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > wiadomośc. Chyba coś im się tam nieźle spieprzyło. No i minęło już 19
    > godzin od wysłania pytania a odpowiedzi nadal nie ma. Komu najlepiej
    > zgłosić taki "bug" w ich systemie?

    No napewno nie przez ich formularza e-mailowy.

    Wojtek

  • 4. Data: 2006-05-25 19:17:59
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    o.chomik...
> [...]
    > Przewidywany czas odpowiedzi wynosi 12 godzin. Wiadomość została
    > wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie odpowiadać.".

    Miałem fajną akcję. Dostałem takie powiadomienie w jakiejś sprawie z banku
    na nieaktualny adres (zapomniałem to zmienić). Na tym adresie mam ustawioną
    autoodpowiedź że adres jest nieaktualny. Więc moje konto odpowiedziało
    chociaż automat prosił żeby nie odpowiadać. No to automat mBanku po raz
    drugi że "Wiadomość została wygenerowana automatycznie, prosimy na nią nie
    odpowiadać". I automaty nawiązały korespondencję :D
    Nieźle się ubawiłem kiedy ściągnąłem po jakimś czasie pocztę z nieużywanej
    skrzynki. Na końcu mail od "żywego" pracownika: "prosimy o sprecyzowanie
    pytania". :DDD
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-05-26 21:03:14
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    Huckleberry wrote:

> [...]
    > czasie pocztę z nieużywanej skrzynki. Na końcu mail od "żywego"
    > pracownika: "prosimy o sprecyzowanie pytania". :DDD

    Tak, tak. mBank odkuwa się za bezprowizyjne lata i jeszcze nabija
    rachunki TP. Całkowity brak kontaktu z kompetentnym pracownikiem
    mBanku. Jedynie mlinia i znudzona pracownica po około 40 minutach
    rozmowy telefonicznej oznajmia, że właśnie coś jej się uszkodziło w
    systemie i najlepiej zadzwonić jeszcze raz do innego konsultanta.
    Zgroza!

    --
    jonatan

  • 6. Data: 2006-05-26 22:04:07
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "jonatan" <j...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmowy telefonicznej oznajmia, że właśnie coś jej się uszkodziło w
    > systemie i najlepiej zadzwonić jeszcze raz do innego konsultanta.

    Nie miałem takiej sytuacji. Zawsze bardzo miła i kompetentna obsługa :)
    pozdrawiam