  • 21. Data: 2012-12-02 16:46:18
    Temat: Re: Wypłata kartą w urzędzie pocztowym
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 02 Dec 2012 15:35:34 +0100, Marek napisał(a):

    > jest=
    >
    > A nie wygodniej byłoby zrobić ta operacje przy kasie?

    Klienci podnieśli by krzyk, że prowizja pobrana, bo oczywiście brak
    informacji.
    Chyba, że informacja byłaby jasna i czytelna w stylu:

    "W tym sklepie nie możesz zapłacić kartą, ale oferujemy wypłatę gotówki
    przy kasie. O pobierane prowizje pytaj w swoim banku"

    i zamiast "bankomat w okienku" taka sama informacja powinna być w urzędach
    pocztowych.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Piotrkow/

  • 22. Data: 2012-12-02 18:56:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 01 Dec 2012 13:49:46 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    > Hm. A w iluż to urzędach jest możliwa płatność kartą
    > 1) jako bezgotówkowa, oraz
    > 2) bez dodatkowej prowizji?

    W Krakowie, w urzędzie miata - normalnie można płacić kartą i jest to
    transakcja bezgotówkowa.

    > Bo w paru widziałem, że "się da zapłacić kartą" ale z dodatkową
    > prowizją, rzędu 1-2%.

    Nie, nic z tych rzeczy.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2012-12-02 20:18:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 15:35:34 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > jest=

    > A nie wygodniej byłoby zrobić ta operacje przy kasie?

    Terminali póki co darmo nie rozdają, a za miejsce na bankomat jeszcze płacą;)

  • 24. Data: 2012-12-03 20:55:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Slawomir Wozniak pisze:

    > Elementarne... kasa ;)
    > Za wypłatę gotówki jest odwrotny interchange dla operatora posa, wówczas
    > prowizja dla poczty może nawet być na 0%.
    > Za płatność (zakupy) interchange już kosztuje i poczta musiała by płacić
    > prowizję, np. 1,7%...

    Ja ju siebie w firmie też chcę taki terminal!

    --
    MiCHA