  • 1. Data: 2003-01-16 15:08:14
    Temat: Wypełnij szybko PITy
    Od: "Maciek" <m...@a...pl>

    www.eprogramy.pl

  • 2. Data: 2003-01-16 16:11:54
    Temat: Re: Wypełnij szybko PITy
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciek pisze:
    >www.eprogramy.pl

    www.pity.pl - darmo

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !
    Nic tylko się pociąć czerstwą bułką

  • 3. Data: 2003-01-16 16:17:27
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > www.pity.pl - darmo

    korzystales juz z tego? to sprawdzony program? w zeszlym roku wyborcza dala
    fajny bezplatny program do pitow, nie wiecie, czy w tym roku bedzie?

  • 4. Data: 2003-01-16 16:22:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b06lum$3o4$1@foka.acn.pl, rena wrote:

    > korzystales juz z tego? to sprawdzony program? w zeszlym roku
    > wyborcza dala fajny bezplatny program do pitow, nie wiecie, czy w tym
    > roku bedzie?

    Korzystam nieprzerwanie od 1999 z kolejnych wersji. To jest to samo co w
    Wyborczej, ale lepiej sciagnac ze stron, bo nowsze wersje. W ogole lepiej
    sie wstrzymac ze sciaganiem do ostatniej chwili (jak juz chcemy wypelniac),
    bo Marcin Konopka caly czas wprowadza drobne poprawki w styczniu-lutym.
    Program ma swoje drobne narowy, jak to program, ale jest bardzo uzyteczny i
    dobry dla potrzeb prywatnych.
    Osobiscie polecam.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-16 18:22:21
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "rena" <r...@p...pl> wrote in message news:b06lum$3o4$1@foka.acn.pl...

    > korzystales juz z tego? to sprawdzony program? w zeszlym roku wyborcza
    dala
    > fajny bezplatny program do pitow, nie wiecie, czy w tym roku bedzie?

    Bardzo sobie chwale, od samego poczatku.
    kk

  • 6. Data: 2003-01-16 19:00:59
    Od: "Piotr R." <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > dala
    > >

    > Bardzo sobie chwale, od samego poczatku.
    > kk

    Również używam od 1999r
    Jak dotąd bez zastrzeżeń US. Warte polecenia. Warunkiem używania jest włata
    na cel charytatywny.
    Piotr R.

  • 7. Data: 2003-01-16 19:11:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b06vgp$3i3$1@news.tpi.pl, Piotr R. wrote:
    > Użytkownik "KK" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Również używam od 1999r
    > Jak dotąd bez zastrzeżeń US.

    No tego nie moge powiedziec, mialem co roku ;)

    I - tak - czesc dotyczyla np. braku zaokrągleń, ale to pikuś.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-01-16 19:26:41
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Piotr R." <u...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b06vgp$3i3$1@news.tpi.pl...

    > Również używam od 1999r
    > Jak dotąd bez zastrzeżeń US. Warte polecenia. Warunkiem używania jest
    włata
    > na cel charytatywny.
    > Piotr R.

    No to mam większy staż od Was: rozliczałem się za jego pomocą już z
    roku 1997. I też jeszcze mnie nie zawiódł. Jedynie w wersjach testowych
    trzeba uważać, bo zdarza mu się np. nie przenieść danych między
    formularzami. Ale wersja ostateczna jest już tych błędów pozbawiona.
    Inna sprawa, że jeśli już ukazują się jakieś nietestowe wersje
    bezpłatnego oprogramowania do rozliczeń rocznych osób fizycznych, to
    pojawiają się zwykle nie wcześniej niż w marcu (a przynajmniej w
    marcowych numerach czasopism komputerowych).

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 9. Data: 2003-01-17 11:23:11