  • 31. Data: 2009-06-08 07:21:33
    Temat: Re: Wymogi, by otrzymać Citi LOT.
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    news:m3y6s447rb.fsf@intrepid.localdomain...

    > No ale przeciez tak wlasnie jest. Jaka jest szansa ze nauczyciel straci
    > prace (zwlaszcza teraz)? Minimalna.

    Tu się mylisz. Akurat mam sporo znajomych wśród nauczycieli i troje z nich
    juz dostało wypowiedzenie. Pracują tylko do wakacji. Jako powód podano
    zmniejszenie liczby klas w przyszłym roku szkolnym i redukcję etatów z tego
    powodu. Dzieci jest coraz mniej to i nauczycieli nie trzeba.

  • 32. Data: 2009-06-08 07:26:34
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Ale o co chodzi? Czy nieźle zarabiający prawnik lub lekarz mają dochód
    > netto
    > mniejszy niż 850 zł?

    Wg banku, jeśli prowadzi działalność gospodarczą krócej niż dwa lata,
    karty nie otrzyma.
    *********************

    A ten lekarz czy prawnik nie może wziąć karty na siebie na podstawie
    dochodów, tak jak sprzątaczka?

  • 33. Data: 2009-06-08 07:36:21
    Od: "RK" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JanKo" <b...@m...tu> napisał w wiadomości
    > Agent RK nadaje:

    > Zdarza się bardzo często. Znajomy dentysta musiał dom kupić za gotówkę z
    > powodu niskich udokumentowanych zarobków ;-)
    Bo pewnie to jest rolnik dorabiający jako dentysta. Tak jak większość
    taksówkarzy w moim mieście. Każdy ma "hektary" i w związku z tym jako rolnik
    opłaca tylko składkę na KRUS a po ciężkiej "pracy" w polu dorabia jeszcze
    jako taksówkarz. Bo jak powszechnie wiadomo rolnicy mają niskie dochody z
    gospodarstwa i muszą dorabiać. A to jako taksówkarz, a to jako lekarz, a to
    jako dentysta. Nie znam żadnego rolnika - prawnika ale na pewno tacy tez są.

  • 34. Data: 2009-06-08 08:20:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 6 Jun 2009 16:13:27 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
    > Ściągnięte ze strony banku. Cymesik to te wymagania dla działalności
    > gospodarczej. Czyli prędzej dostanie kartę sprzątaczka (nie ubliżajac
    > tej ostatniej) niż nieźle zarabiający prawnik lub lekarz, praktykujący
    > krócej niż dwa lata.

    Zapytaj w Aliorze co trzeba żeby dostać KK jak masz działalność... Śmiech
    na sali :) Wymagania Citi to przy tym pikuś...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 35. Data: 2009-06-08 08:32:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 Jun 2009 05:58:22 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
    > 11 lat temu dostałem Citi Gold z limitem 20 000 na podstawie zwykłego
    > wniosku. Kurier przyjechał, zobaczył PIT-y, wziął kserówki. Po
    > tygodniu karta była w portfelu.

    Ja półtora roku temu zacząłem składać wniosek online o kartę w citi.
    Jak już wszystkie dane podałem, stwierdziłem że w sumie to raczej sprawę
    oleję bo nie chce mi się biegać do zusu itd. po zaświadczenia. Tymczasem
    tego samego dnia zadzwonili, powiedzieli że przyjedzie pracownik banku
    i nie ma problemu, najwyżej stracimy po 15 minut. Pani przyjechała, wzięła
    ode mnie podpisany wniosek, żadnych pitów na oczy nie widziała i wszystko
    się opierało wyłącznie na mojej deklaracji zarobków. Jakiś tydzień-dwa
    później przyszła karta z przyznanym limitem - nie jakimś zabójczym, ale
    na tamte czasy wystarczającym (4kpln). Teraz mnie tylko wkurzają, bo nie
    chcą podnieść limitu mimo że cały czas niemal co miesiąc wykorzystuję cały
    limit - chcą tych durnych papierków, a ja nie mam zamiaru ich dostarczać :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 36. Data: 2009-06-08 09:22:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "RK" <n...@o...pl> writes:

> [...]
    > zmniejszenie liczby klas w przyszłym roku szkolnym i redukcję etatów z tego
    > powodu. Dzieci jest coraz mniej to i nauczycieli nie trzeba.

    Aha. Widocznie roznie to wyglada w roznych miejscach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 37. Data: 2009-06-08 09:22:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 08:32:17 +0000, Jacek Osiecki napisał(a):

    > Teraz mnie tylko wkurzają, bo nie chcą
    > podnieść limitu mimo że cały czas niemal co miesiąc wykorzystuję cały
    > limit

    Nie chcą właśnie dlatego, że jedziesz na oparach. A nie podniosą, póki
    będziesz się prosił ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 38. Data: 2009-06-08 09:36:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 08 Jun 2009 09:21:33 +0200, RK napisał(a):

> [...]
    > podano zmniejszenie liczby klas w przyszłym roku szkolnym i redukcję
    > etatów z tego powodu. Dzieci jest coraz mniej to i nauczycieli nie

    Potwierdzam. Znajoma dostała wypowiedzenie warunków, ale już
    zapowiedzieli, że w jej szkole liczbę polonistów zmniejszą bodajże o 1/6.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 39. Data: 2009-06-08 09:39:38
    Od: Imka <s...@g...pl>

    In <news:slrnh2pj4h.tlr.joshua@tau.ceti.pl> Jacek Osiecki wrote:

    > Ja półtora roku temu zacząłem składać wniosek online o kartę w citi.
    > Jak już wszystkie dane podałem, stwierdziłem że w sumie to raczej sprawę
    > oleję <cut>

    <parsk>
    U mnie było identycznie. Z tym że nie wypełniłam całego wniosku online,
    przerwałam gdzieś w połowie, bo się zorientowałam, że podaję numer
    stacjonarny w momencie gdy papiery rozwodowe w tepsie już leżały. Reszta
    jak u Ciebie - następnego dnia telefon, kurier, umowa, karta.

    > Teraz mnie tylko wkurzają, bo nie
    > chcą podnieść limitu mimo że cały czas niemal co miesiąc wykorzystuję cały
    > limit - chcą tych durnych papierków, a ja nie mam zamiaru ich dostarczać :)

    Słynne antycitkowe fluidy. Za mało ich wydzielasz - masz *nie chcieć* ;)
    Po czterech miesiącach przysłali mi golda na warunkach silver (nie
    chciałam), po roku zwiększyli limit (nie chciałam) - teraz zaczynam nie
    chcieć tej karty w ogóle (Alior mi się podoba). Ciekawe co zrobi Citi... ;)

    --
    "Mafia zostaje zastrzelona przez człowieka z tortu urodzinowego" -
    wikipedia.pl

  • 40. Data: 2009-06-08 12:05:22
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 8 Cze, 09:26, "RK" <n...@o...pl> wrote:

    > A ten lekarz czy prawnik nie może wziąć karty na siebie na podstawie
    > dochodów, tak jak sprzątaczka?

    Jeśli prowadzi działalność krócej niż dwa lata - to nie. I na tym
    polega absurd.