  • 41. Data: 2015-02-20 10:14:53
    Temat: Re: Wymiana dowodu osobistego a banki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" 54e609fc$0$2189$6...@n...neostrada.pl

    > Tylko dwa? Czemu nie 5? Ten pierwszy fałszywy, a drugi OK?
    > Trzeba pewnie na bazarze kilka DO zamówić.

    Nie rób wiochy!! RZyjemy w państwie prawa!

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mbi0n5$uu7$...@n...news.atman.pl

    > Idąc z pomocą kredytobiorcom...

    > http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/839968,klekcjo
    nerskie-dowody-osobiste-hitem-internetu-wszystko-zgo
    dnie-z-prawem.html

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2015-02-20 13:42:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 09:57:59 UTC+1 użytkownik Dąbrowski napisał:
    > Przy wypłacie pieniędzy z konta w oddziale zawsze żądają pokazania DO.
    > Ale nie tylko przy wypłacie. 2 miesiące temu chciałem wpłacić w oddziale
    > Alior Banku 10 tys. zł na swój ROR w AliorSync. Musiałem pokazać DO. Nie
    > miałem aktualnego - wpłaty nie przyjęli.

    I słusznie chyba

  • 43. Data: 2015-02-20 13:43:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lutego 2015 00:59:57 UTC+1 użytkownik MarcinF napisał:
    > Chodzi mi o to na jakiej podstawie bank wymagał DO i to w dodatku
    > widniejącego w ich bazie

    A skąd wiesz czy wymagał "istniejącego w ich bazie"?

  • 44. Data: 2015-02-20 13:46:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lutego 2015 12:33:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Co nie ?
    > Ostatnio mialem w banku prosbe o drugi dokument tozsamosci.
    Na pewno prosili o "drugi dokument tożsamości" czy może drugi "dokument ze zdjęciem"?

  • 45. Data: 2015-02-20 13:48:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lutego 2015 15:43:22 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > No to spytajmy czy bank ma prawo wymagac drugiego "dokumentu
    > tozsamosci", skoro obowiazkowy dla obywatela jest tylko jeden.
    A wymaga drugiego "dokumentu tożsamości"?
    Jeśli tak to jaki to bank?
    Z drugiej strony umowa między Toba np. a bankiem jest dobrowolna i można sobie tam
    wpisać różne wymagania;)

  • 46. Data: 2015-02-20 14:17:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
    >Na pewno prosili o "drugi dokument tożsamości" czy może drugi
    >"dokument ze zdjęciem"?

    Niech bedzie i drugi ze zdjeciem - czasy sie zmienily, i tych
    dokumentow jakby mniej.
    Jak ktos nie ma PJ (zdecydowana wiekszosc ma), to moze miec klopot :-)

    J.

  • 47. Data: 2015-02-20 14:42:44
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2015 15:47:14 +0100, J.F. wrote:

    > No wiesz, jak ktos sprzedaje swoj dom, a w dowodzie inny adres -
    > wzbudza niepokoj.

    Chyba Twój.

    > Jakis akt wlasnosci/przydzialu/spadku - adres tez zawiera.
    >
    > A tu wrocisz kiedys z dluzszego urlopu, zamki zmienione, wlasciciel w
    > ksiedze wieczystej zmieniony, notariusz czysty, nabywca legalny ... i
    > szukaj sobie slupa po peselu :-)

    Tak, bo notariusz sporządzi akt na podstawie opowiastek z usenetu.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 48. Data: 2015-02-20 18:31:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 13:43, Kris pisze:

    > A skąd wiesz czy wymagał "istniejącego w ich bazie"?

    Słowo "aktualny" zinterpretowałem jako zaktualizowany w bazie banku,
    faktycznie być może niesłusznie.

  • 49. Data: 2015-02-20 20:41:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    > A co pokazesz ? Bilet miesieczny ?
    > Juz nie ma legitymacji zakladowych (no, niekiedy bywaja), ksiazeczek
    > zdrowia, itp.
    >
    > Zostaje paszport i prawo jazdy ... oba nie sa obowiazkowe ..

    A w państwach, w których nie ma dowodów osobistych? Prawa jazdy też
    mozna nie mieć, podobnie paszportu.

    Arek

  • 50. Data: 2015-02-20 21:02:26
    Od: Kris <k...@g...com>