  • 1. Data: 2004-10-25 06:05:06
    Temat: Wymiana USD -> Euro
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Witam,
    Mam troche gotowki w USD, a w najblizszym czasie bede potrzebowal euro.
    Kurs dolara jest okropny, a dodatkowo gdybym chcial zamieniac w kantorze
    to prowizje zaplace dwa razy (usd->pln, pln->euro). Czy ktos moze mi
    polecic lepszy sposob wymiany?
    W gre wchodzi rowniez wymiana na terenie Niemiec bo wlasnie tam bede
    robil zakupy w euro, wiec moge wziac dolary ze soba i wymienic je tam na
    miejscu. Ale z tego co znajomy wspominal to tam ciezko znalezc kantor
    wymiany walut, a w bankach podobno bardzo slone prowizje za wymiane
    gotowki biora?
    Czekam i zgory dzieki za wszelkie sugestie i uwagi.

    Pozdr.
    JD

  • 2. Data: 2004-10-25 07:29:46
    Temat: Re: Wymiana USD -> Euro
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Jarek Dukat" <p...@x...xx> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Kurs dolara jest okropny, a dodatkowo gdybym chcial zamieniac w kantorze
    > to prowizje zaplace dwa razy (usd->pln, pln->euro). Czy ktos moze mi

    Kantor.
    Wchodzisz i pytasz: mam xxx USD, ile dostane EUR?
    Wcale nie musisz placic za dwa przewalutowania. Jesli jednak beda chcieli
    tak liczyc to idziesz do innego.

    Zgadzam sie ze znajomym.
    Najlepiej w kraju.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-10-25 10:15:22
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Jesli to kwota rzedu 100 k USD, to zalatwisz sprawe bezposrednio przez
    dealing room w banku. A jesli nie beda chcieli gadac, bo powiedza ze rozmowy
    od 1 mln USD w gore, to zglos sie do nas. Zalatwimy sprawe :)

    Jacek Maliszewski - Doradca Finansowy
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddzial Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 4. Data: 2004-10-25 10:53:54
    Od: Jarek Dukat <p...@x...xx>

    Jacek Maliszewski EFIX Polska wrote:

    > Jesli to kwota rzedu 100 k USD, to zalatwisz sprawe bezposrednio przez
    > dealing room w banku. A jesli nie beda chcieli gadac, bo powiedza ze rozmowy
    > od 1 mln USD w gore, to zglos sie do nas. Zalatwimy sprawe :)

    No niestety sprawa dotyczy 2000-3000$ - nadal moge sie zglosic? :)

    Pozdr.
    JD

  • 5. Data: 2004-10-25 12:21:33
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    > No niestety sprawa dotyczy 2000-3000$ - nadal moge sie zglosic? :)

    Chyba jednak taniej ci wyjdzie w banku lub kantorze. Za duzy koszt staly
    przelewu miedzynarodowego, by ci sie to oplacalo u nas :(

    Malin

  • 6. Data: 2004-10-25 16:49:08
    Od: "Newbie" <n...@n...com>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com> napisał w
    wiadomości news:cliqt5$s3b$1@news.onet.pl...

    > rozmowy

    > Chyba jednak taniej ci wyjdzie w banku lub kantorze. Za duzy koszt staly
    > przelewu miedzynarodowego, by ci sie to oplacalo u nas :(
    >
    > Malin

    A przy kwocie $50000 juz oplaca sie przez Efix ?
    Jakiego rzedu sa to koszty?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Newbie

  • 7. Data: 2004-10-25 17:38:04
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    ]> A przy kwocie $50000 juz oplaca sie przez Efix ?
    > Jakiego rzedu sa to koszty?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Glowhym kosztem jest przelew zagraniczny. Rozne banki rozne kwoty pobieraja.
    Od 25 do 35 USD. Poza tym GFT niechetnie wymienia gotowke na kwoty mniejsze
    niz pelny duzy LOT, czyli rownowartosc 100 k waluty bazowej. Ale mysle, ze
    50 k USD juz by problemow nie robili. Mozemy sprobowac.

    Malin