  • Data: 2016-01-13 19:35:58
    Temat: Re: Wymarzony Cel w Raiffeissen
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2016 o 18:33, wiatrak pisze:

    > Wg TOiP są dwa przelewy bezpłatne. Wewnętrzny i zewnętrzny. Na początku
    > stycznia przelałem wewnętrznym na ror raifiego i stamtąd dalej poza
    > bank. Teraz wylałem bezposrednio z wymarzonego celu do innego banku. Nie
    > wzięli opłaty.

    Wg TOiP jest jeden przelew bezpłatny. Zarówno przy przelewie wewnętrznym
    jak i zewnętrznym widnieje adnotacja "0 PLN za pierwszy przelew w
    miesiącu kalendarzowym, każdy następny 20 PLN". Nie (odpowiednio) "0 PLN
    za pierwszy przelew wewnętrzny" i "0 PLN za pierwszy przelew zewnętrzny"
    i choć można to tak interpretować, to można i wprost, że darmowy jest
    jedynie pierwszy przelew (obojętnie - wewnętrzny albo zewnętrzny), a
    każdy kolejny kosztuje 20. Opłatę za operację mogą pobrać później, albo
    (jak to ztcp jest np. w Getinie) ujemne saldo na liście rachunków może
    nie być widoczne. Skoro i tak przed zamknięciem konta warto poczekać do
    1.02 (dla odsetek z 1.01-3.01), to po co ryzykować?