  • Data: 2012-10-23 16:52:23
    Temat: Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    news:88e4c0a1-b715-4cf3-8b56-c045cff05c44@k6g2000vbr
    .googlegroups.com...
    On 23 Paź, 10:49, Piotr Gałka <p...@C...pl> wrote:

    > Ale przecież on podpisuje to co widzi na ekranie! Ma wiadomość, że
    > Stefański przelał mu 10 tysięcy z konta X i on ma na to konto X
    > przelać te 10 tysięcy z powrotem, więc przelewa, zatwierdzając przelew
    > na konto X na 10 tysięcy.

    Nie wczytywałem się w treść tego co on widzi, bo pokazali to na jakiejś
    stronie gdzie się nie da wejść.
    Sądziłem że operacja widziana na ekranie jest inna niż ta widziana przez
    bank i to wyjdzie w SMS-ie.
    Może faktycznie to jest tak, że on wykonuje to co widzi i SMS też jest z tym
    zgodny.

    Aby to zadziałało to chyba ta kwota przelana rzekomo przez kogoś musi być
    niższa od aktualnego salda bo inaczej to chyba nie da się takiego przelewu
    wykonać i bank zamiast wysłać SMSa będzie próbował (próbował bo przecież
    filtrowane przez hakera) wypisać coś o braku środków. Nigdy nie próbowałem
    przelewu dającego w wyniku ujemne saldo.
    P.G.