    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wyłudzenie pieniędzy w mbanku
    Date: Tue, 16 Oct 2012 20:17:30 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:bfd5ed80-946b-4771-b5bc-99f5756bfc2f@go
    oglegroups.com...

    > Witam.Bardzo proszę osoby które zostały okradzione w okresie od połowy
    > września do chwili obecnej o jakiekolwiek informacje w tej sprawie...jeśli
    > by znalazł się jakiś prawnik który > mógłby nam pomoc prosimy o
    > kontakt.Nasza strona na facebooku to:
    > https://www.facebook.com/pages/Okradzeni-klienci-mba
    nku/113978242089497
    > Nawet jeśli tylko byście
    > rozpowszechnili nas profil gdziekolwiek się da,aby wszystkie osoby
    > poszkodowane się zgłaszały...Dziękuję i pozdrawiam.

    Ja tam na to patrzę pozytywnie i widzę w tym przeróżne dobre aspekty, a te
    poniższe komentarze bez serca są doprawdy nie na miejscu.

    Chciałbym także serdecznie zaprosić wszystkich poszkodowanych, od których
    mBank wyłudził środki na rynek finansowy. Nie ma wprawdzie strony na fejsie,
    ale ogólnie to takie miejsce gdzie się kupuje i sprzedaje obligacje, waluty,
    akcje, kontrakty na towary i inne dziwne rzeczy.

    Podobno czasem ludzie wtapiają, ale w razie czego będzie można stronę na
    fejsie otworzyć i może tym ludziom oddadzą (mówi się, że trzeba mieć do tego
    ponad sto tysięcy lajków). Sprawa jest dość prosta: patrzy się, ewentualnie
    czyta co jest napisane (nie jest to warunek konieczny) i klika. Tak jak w
    mBanku robiliście, więc umiecie to!