  • 1. Data: 2007-03-11 14:39:20
    Temat: Wykaz bankomatów z numerami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Czy ktoś spotkał gdzieś w sieci wykaz bankomatów pozwalający ustalić po numerze
    jaki to bankomat? Google wyrzuciło cały szereg baz danych, ale te pozwalają na
    znalezienie bankomatu w jakiejś miejscowości. Nie spotkałem takiej bazy, by
    można było wpisać numer.

  • 2. Data: 2007-03-11 14:46:02
    Temat: Re: Wykaz bankomatów z numerami
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2007 15:39:20 +0100,
    osoba podpisana: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisała:
> [...]
    > znalezienie bankomatu w jakiejś miejscowości. Nie spotkałem takiej bazy, by

    Ale jaki numer ?
    KJ

  • 3. Data: 2007-03-11 19:33:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale jaki numer ?

    Celna uwaga. Pewnie te numery na wyciągach, to sprawa wewnętrzna banku. Zapytam
    jutro i uściślę pytanie.

  • 4. Data: 2007-03-11 20:25:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2007 20:33:46 +0100,
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Celna uwaga. Pewnie te numery na wyciągach, to sprawa wewnętrzna banku. Zapytam
    > jutro i uściślę pytanie.

    Możesz rozjaśnic o co Ci chodzi ? Znalazłeś na wyciągu transakcję z
    numerem bankomatu, i podejrzewasz, ze to nie Twoja, ale chcesz się
    upewnić, sprawdzając który to właściwie bankomat ?
    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 5. Data: 2007-03-11 20:39:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Możesz rozjaśnic o co Ci chodzi ? Znalazłeś na wyciągu transakcję z
    > numerem bankomatu, i podejrzewasz, ze to nie Twoja, ale chcesz się
    > upewnić, sprawdzając który to właściwie bankomat ?

    Rzecz cała w tym, że wyciąg nie jest mój i leży 30 km ode mnie. Bank przysłał na
    żądanie organów ścigania wyciąg z transakcji dokonanych utraconą kartą. Na tym
    wyciągu podobno (bo wyciągu nie widziałem, a gość mi to przez telefon
    powiedział) są jakieś numery bankomatów, ale nie ma ich adresów. Bez
    zastanowienia zapytałem o te numery, ale teraz po Twoim pytaniu uzmysłowiłem
    sobie, że trzeba ustalić, co to za numer. Bo to może być numer wewnętrzny tego
    banku albo zgoła zupełnie co innego, co osoba prosząca mnie o pomoc wzięła za
    numer bankomatu. Dopytam i uszczegółowię pytanie. Przy czym dopytać mogę dopiero
    jutro.