  • 1. Data: 2007-03-11 18:36:11
    Temat: zmiana 6m na 3m
    Od: Ra <...@s...pl>

    millennium (oczywiście po ponad 1mc czasu) odpowiedział na moją prośbę o
    obniżenie marży - co prawda zmiana jest symboliczna ale przy okazji
    zaproponował zmianę liboru z 6m na 3m
    Ma to jakieś większe zalety ? Teraz co prawda libor rośnie ale za parę
    lat może spadac więc wydaje mi się że zmiana nie ma jakegoś większego
    znaczenia

  • 2. Data: 2007-03-12 10:32:13
    Temat: Re: zmiana 6m na 3m
    Od: "Quental" <a...@g...com>

    > zaproponował zmianę liboru z 6m na 3m
    > Ma to jakieś większe zalety ? Teraz co prawda libor rośnie ale za parę
    > lat może spadac więc wydaje mi się że zmiana nie ma jakegoś większego
    > znaczenia

    Odpowiedź na Twoje pytanie jest tutaj:
    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/elw/

    W skrócie stopy procentowe na krótszy okres są niższe, niż na dłuższy.
    W przypadku np. CHF oznacza to dodatkowo 0,1 pp. niższe
    oprocentowanie.

    A ten 0,1 pp. w skali 30 lat dla kilkusettysięcznego kredytu może
    oznaczać dość sporo kasy...

    Pozdrowienia,