    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wycofanie kredytu
    Date: Wed, 15 May 2002 13:34:01 +0200

    Użytkownik Jaroslaw Andrzejewski napisał:
    (...)

    > przy zawieraniu umów sprzedaży poza siedzibą przedsiębiorcy ma się
    > pewne prawa, m.in. do odstąpienia od umowy w ciągu (chyba) 10 dni.
    (...)

    W treści umowy powinien być zapis o możliwości odstąpienia, jeżeli umowa
    jest na warunkach jak wyżej. Jeżeli tego zapisu nie ma (spzedający jest
    zobligowany do jego umieszczenia) jest to podstawa do zawiadomienia
    prokuratury. Warto przeliczyć też dokładnie,ile rzeczywiście taka umowa
    kosztuje. Spotkałem się z sytuacją, gdzie umowa zawierana u klienta
    obciążona była łacznie prowizją równoznaczną z oprocentowaniem kredytu
    na poziomie 50% w skali roku.

    Dogbert