    From: szelas <lestat@NO_SPAM_infinity.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wycofanie kredytu
    Date: Tue, 14 May 2002 12:08:04 +0200

    y...@y...pl wrote:

    > Cześć
    > Problem może być niemały
    > Po pierwsze "primo"(wszelkie podobieństwo do cytatu pewnego filmu jest
    > zamierzone): Umowa reguluje ci warunki rozwiązania i odstąpienia. Jeśli nie to
    > masz kodeks cywilny wg którego mozesz odstąpić.
    > Po drugie "primo": Jesli odstąpienie nastąpi przed udostępnieniem transzy
    > prawie napewno zapłacisz "tylko" prowizję bankową i koszta rozpatrzenia wniosku.
    > jesli miałeś ubezpieczenie kredytu to podlega ono zwrotowi ale do 3 miesięcy.
    > Po trzecie "primo- ultimo" jeśli mówimy tu o kredycie hipotecznym wypłącanym
> [...]

    Dzięki,

    W takim razie wydaje mi się, że jestem w komfortowej sytuacji, bo sprawa
    wygląda mniej więcej tak:
    Był sobie u mnie przedstawiciel firmy X z towarem. Zdecydowałem się na
    kupno towaru na raty - podpisałem stosowne dokumenty, ale przespałem się
    z tematem i rozmysliłem się. Przedstawiciel zapewne jeszcze nie zdążył
    przedstawić dokumentów w banku, więc bank jeszcze nie zaczął ich
    rozpatrywać, a ja jeszcze nie wpłaciłem pierwszej wpłaty.

    mam jeszcze dodatkowe pytanko, gdzie w internecie można poczytać na ten
    temat (szczegółowo)?

    pozdrawiam,
    szelas