  • Data: 2016-08-27 22:48:16
    Temat: Re: Wyciek z PESELa - co można zrobić?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > Ja zrozumiałem, że proponujecie informowanie BIK-u o utracie tożsamości.
    E? moze jednak poczytaj.

    > Pomysł z zakładaniem konta w BIK jest taki sobie. Nie znalazłem nigdzie,
    > ile to kosztuje.
    OIMW nic.

    > Nie wszystkie banki sprawdzają w BIK,chyba mniej więcej
    > połowa. Teoretycznie zgodnie z ustawą BIK powinien am nas informować o
    > przetwarzanych danych osobowych, a żądają pieniędzy.
    E? Żądali[1][2]. Aż ktoś (UOKIK?) powiedział im żeby spadali na drzewo.
    KJ

    [1] swego czasu życzli sobie 10 PLN za "wysłanie" informacji. Odebrana w
    BOK była za darmo
    [2] - życzą sobie za coś więcej niż informacja ustawowa. Też uważam to z
    sk..wo, ale są w prawi.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    One picture is worth 128K words.