  • 1. Data: 2005-07-19 16:33:34
    Temat: Wybor Konta ... przesiadka z Inteligo..
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    Witam,

    Jestem po lekturze tego co w necie i archiwum grupy ale madrzejszy nie
    jestem.

    Mam konto Inteligo.. wspolnie z zonka. Nie narzekamy, ale ... za kazda
    platnosc a mamy tego ok. 10 szt -> po 0.99 zl
    Za uzywanie karty (2 sztuki) dodatkowe pienazki trzeba placic. Wiec niby
    oplat za prowadzenie nie ma ale jednak kilka zlotych trzeba imm oddawac.
    A marzy mi sie takie konto zeby:
    +0zl za prowadzenie
    +0zl za przelewy (zlecenia platnosci i stale zlecenia)
    +0zl za karty (wysatrczy nam po visa elektron)
    +0zl za wyciaganie w bankomacie.
    +oczywiscie konto wspolne
    +bezpieczny dostep przez siec
    +mozliwosc korzystania z "debetu" czy czegos dzialajacefo na podobnej
    zasadzie.

    Zastanawiam sie nad lukas bankiem ale nie jestem przekonany:
    co to jest ten token ? Czy to bezpieczne ?
    Czy w tym koncie wyplaty z bankomatow faktycznie sa za friko tylko w
    euronetach zlokalizowanych przy placowkach lukas banku ?
    No i pytanie do tych ktorzy maja tam konto:
    Jak z obsluga ? Jest OK?
    Ile was realnie kosztuje utrzymywanie tego konta?
    czy nagle nie okazuje sie ze trzeba placic za to i za tamto.. co w tych
    wszytskich folderach i informacjach "zachecajacych" nie jest jawnie
    napisane ?

    Dzieki za pomoc. Najbardziej zalezy mi na opiniach ludzi ktorzy maja konta
    w lukas banku , mBanku...
    Interesuja mnie realne koszty utrzymania tych kont.
    Jak jest w Inteligo wiem :)

    --
    Krasnal

  • 2. Data: 2005-07-19 16:45:21
    Temat: Re: Wybor Konta ... przesiadka z Inteligo..
    Od: K.N. <l...@o...pl>

> [...]
    >+oczywiscie konto wspolne
    >+bezpieczny dostep przez siec
    >+mozliwosc korzystania z "debetu" czy czegos dzialajacefo na podobnej

    Podobnej zasadzie jak powyzsze, czyli debet darmowy? ;-).

    >Zastanawiam sie nad lukas bankiem ale nie jestem przekonany:
    >co to jest ten token ? Czy to bezpieczne ?

    Token to taki mały breloczek z wyswietlaczem numerkow. Dziala podobnie
    jak hasla jednorazowe. Jako, ze hasla sie zmieniaja (i ich waznosc
    tez) co kilka/nascie sekund, to i ciut bezpieczniejszy jest (a napewno
    wygodniejszy niz te zdrapki inteligo).

> [...]
    >czy nagle nie okazuje sie ze trzeba placic za to i za tamto.. co w tych
    >wszytskich folderach i informacjach "zachecajacych" nie jest jawnie

    Zobacz na tabele oplat i prowizji.

    >Dzieki za pomoc. Najbardziej zalezy mi na opiniach ludzi ktorzy maja konta
    >w lukas banku , mBanku...

    Zobacz tez w multibanku. Nie bedzie bezoplatowo, ale na przelewach
    zaoszczedzisz. Cos za cos.

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-07-19 17:54:46
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    > A marzy mi sie takie konto zeby:

    > +0zl za prowadzenie-->> konto lokacyjne w Raiffeisen BANKU (posiadam, jest
    OK) oraz podobny produkt w VW (nie mam, wiec nic nie wiem), ale nie wydaja do
    nich zadnych kart

    > +0zl za przelewy-->> w obydwu kontach powyzej

    > +bezpieczny dostep przez siec-->>w koncie lokacyjnym Raiffeisena hasla
    jednorazowe, wiec chyba bezpieczenstwo na dobrym poziomie

    Wg mojej wiedzy, nie ma chyba na rynku konta, gdzie i prowadzenie i karty
    wydawane sa za free.

    Konto w mBanku prowadza za free, ale przelewy po 0,50/przelew

    Multikonto JA w Multi pozostaje chyba wciaz najtansze:
    -prowadzenie 3 zl/miesiac,
    -do konta VISA Electron,
    -po 3 miesiacach prowadzenia zgodnie z regulaminem VISA Classic, oplata za
    karte 1 zl + ubezpiecznie karty, ktore nie jest obowiazkowe 1 zl (oplaty
    karciane do potwierdzenia)
    -przelewy za free
    -niezawodny internet
    -chamska obsluga w oddzialach i czesto niedoinformowana MultiLinia, ale do
    przelewo tylko i wylacznie oferta OK.

    Z punktu widzenia oszczednosci, bardziej oplaca sie Wam otworzec Multi Konto
    JA na Ciebie lub Malzonke i druga osoba upowazniona do konta, gdyz konto
    wspolne Multi Konto MY wychodzi drozej.

  • 4. Data: 2005-07-19 18:27:04
    Od: "Magnat" <m...@p...onet.pl>

    > Konto w mBanku prowadza za free, ale przelewy po 0,50/przelew

    jaks sie duzo nie robi to jeszcze przejdzie ale dla 10 juz sie nie opłaca

> [...]
    > karte 1 zl + ubezpiecznie karty, ktore nie jest obowiazkowe 1 zl (oplaty

    karta do MK Ja 2zł/miesięcznie

    > -przelewy za free
    > -niezawodny internet

    to prawda i w dodatku przyjazny dla oka

    > -chamska obsluga w oddzialach i czesto niedoinformowana MultiLinia, ale do
    > przelewo tylko i wylacznie oferta OK.

    obsługe da sie oswoić, oprócz wawy gdzie rotacja to 200% załogi w skali roku

    > Z punktu widzenia oszczednosci, bardziej oplaca sie Wam otworzec Multi Konto
    > JA na Ciebie lub Malzonke i druga osoba upowazniona do konta, gdyz konto
    > wspolne Multi Konto MY wychodzi drozej.

    tak za konto wspólne płacisz 7zł i masz karty electron za friko i przelewy za
    friko i kawe za friko w oddziale :)
    a w porównaniu z mBankiem to na plus trzeba zaliczyć możliwość wpłaty w
    placówce (ale czasami są duże kolejki)

    podobno fajna oferte ma PKO BP ale nie inteligo tylko zwykly marmurek, dopuki
    nie wprowadzą odpłatność za przelewy przez net bo na razie to chyba promocja
    jest

  • 5. Data: 2005-07-19 18:50:14
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    > a w porównaniu z mBankiem to na plus trzeba zaliczyć możliwość wpłaty w
    > placówce (ale czasami są duże kolejki)

    Sa wplatomaty, ktore podobno ksieguja kase na koncie do 2 godzin (tak
    slyszalem od laski-kasjerki, niesteynie moge tego potweirdzic, bo nie
    korzystalem).

    P.S. Oczywiscie via wplatomat tylko banknoty.

  • 6. Data: 2005-07-19 19:54:50
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "bez SCIEMY" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dbji16$a3p$1@inews.gazeta.pl

    > Sa wplatomaty, ktore podobno ksieguja kase na koncie do 2
    > godzin (tak slyszalem od laski-kasjerki, niesteynie moge tego
    > potweirdzic, bo nie korzystalem).

    W/g info jakie uzyskalem do godziny, wplacalem w ten sposob,
    ale.. nie obserwowalem po jakim czasie kasa byla ksiegowana.

    > P.S. Oczywiscie via wplatomat tylko banknoty.

    oczywiscie.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 7. Data: 2005-07-19 20:16:12
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Krasnal <k...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > w lukas banku , mBanku...
    > Interesuja mnie realne koszty utrzymania tych kont.

    Nasunal mi sie jeszcze jeden z RORow w ING Banku Slaskim za 6 zl/miesiecznie
    (jesli obowiazuje jeszcze promocja 0 zl/miesiecznie przez 3 miesiace, to moze
    warto przetestowac?). Przelewy 0 zl.

  • 8. Data: 2005-07-19 21:16:25
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

> [...]

    Witam,
    mam wspólnie z żoną e-konto pro w lukas banku, oczywiście do konta 2 karty i
    2 tokeny - zero jakichkolwiek opłat związanych z prowadzeniem konta i
    przelewami. Do tego bezprowizyjne wyplaty z bankowatów BZWBK i Euronetu.
    Jedynym warunkiem braku opłat za prowadzenie konta jest utrzymywanie salda w
    wys 5.000 zł. Generalnie jestem b. zadowolony, zero jakichkolwiek problemów.

    Pozdr
    DJ

  • 9. Data: 2005-07-19 21:22:54
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    DJ napisał(a):

> [...]
    > wys 5.000 zł. Generalnie jestem b. zadowolony, zero jakichkolwiek problemów.

    Nieprawdą jest, jakoby był to jedyny warunek.

  • 10. Data: 2005-07-19 21:32:16
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dbjqve$nso$1@news.elsat.net.pl...
    > DJ napisał(a):

    > Nieprawdą jest, jakoby był to jedyny warunek.

    + 2 tyś comiesięcznych wpływów na konto, ale chyba przy dwóch pracujących
    osobach nie jest to największy problem?

    Pozdr
    DJ