  • 11. Data: 2005-07-20 05:05:03
    Temat: Re: Wybor Konta ... PORÓWNANIE
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > A marzy mi sie takie konto zeby:
    > +0zl za prowadzenie
    > +0zl za przelewy (zlecenia platnosci i stale zlecenia)
    > +0zl za karty (wysatrczy nam po visa elektron)
    > +0zl za wyciaganie w bankomacie.
    > +oczywiscie konto wspolne
    > +bezpieczny dostep przez siec
    > +mozliwosc korzystania z "debetu" czy czegos dzialajacefo na podobnej
    > zasadzie.

    tutaj masz porównanie kont bankowych:
    http://kredyt.org.pl/kontaosobiste/0/2/

    myślę że teraz już wiesz ;]

  • 12. Data: 2005-07-20 06:20:16
    Temat: Re: Wybor Konta ... przesiadka z Inteligo..
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Krasnal wrote:
> [...]
    > platnosc a mamy tego ok. 10 szt -> po 0.99 zl
    > Za uzywanie karty (2 sztuki) dodatkowe pienazki trzeba placic. Wiec
    > niby oplat za prowadzenie nie ma ale jednak kilka zlotych trzeba imm
    > oddawac.
    > A marzy mi sie takie konto zeby:
    > +0zl za prowadzenie
    > +0zl za przelewy (zlecenia platnosci i stale zlecenia)
    > +0zl za karty (wysatrczy nam po visa elektron)
    > +0zl za wyciaganie w bankomacie.
    > +oczywiscie konto wspolne
    > +bezpieczny dostep przez siec
    > +mozliwosc korzystania z "debetu" czy czegos dzialajacefo na podobnej

    A ja ci zaproponuje założyć sobie konto w VWBankDirect ("e-Direct"+"Plus
    konto" albo samo "Plus konto" jak chcesz taniej) i nie likwidować w
    Inteligo:

    eDirect się różni od plus konta tym,że:

    - do e-Direct token jest gratis (do Plus konta 36zł za rok, ale teraz
    jest promocja: jak się zdecydujesz na samo Plus Konto do końca września
    to płacisz 1 zł za rok)
    - do e-Direct jest darmowa karta VE, do Plus konta nie ma karty
    - na Plus Koncie jest lepsze oprocentowanie

    reszta jest identyczna, czyli:
    - dowolne przelewy i zlecenia za darmo,
    - wyciągi za darmo.

    jak chodzi o wypłaty w bankomacie to:
    - wypłaty z dowolnego bankomatu(!) powyżej 400zł za darmo, poniżej
    400zł prowizja 1,5zł

    Sam mam taki tandem:

    - ja mam konto w VW
    - żona ma konto w Inteligo.

    Jak małżonka idzie na zakupy to sobie "drobne" wypłaci z bankomatu PKO
    BP, których jest od groma. Jak jej funduszy brakuje :-) to jej przelewam
    z VW (przelew za darmo). Rachunki płacę z VW, więc też nie ma opłat.

    Jak jesteśmy na jakimś zad*** bez bankomatu PKO BP to wypłacam kasę
    awaryjnie kartą VW (zwykle 400 zł od razu) i za friko, lub poniżej 400zł
    ale za to prowizja wynosi 1,5zł a nie 4,5zł (w Inteligo).

    Jak trzeba coś kupić w internecie to karta VE Inteligo bardzo sie do
    tego przydaje.

    Jak mam za dużo kasy na koncie (rzadko ale się jednak zdarza) to jakiś
    godziwy procent od tego jest (lepszy niż w Inteligo).

    A co do twojej sytuacji - jak ci niepotrzebna dodatkowa karta VE, to
    załóżcie wspólne "Plus konto" i przelewajcie tam kasę z wynagrodzeń.
    Na na codzienne wydatki przerzucajcie po trochę środki na Inteligo (za
    darmo). Rachunki płaćcie z VW (też za darmo). Powinno wyjść trochę
    taniej miesięcznie (tak około 10zł) biorąc pod uwagę, że robisz średnio
    po 10 przelewów. Jak natomiast chcesz kartę VW to musisz mieć e-Direct i
    będziesz miał taniej tylko 5zł miesięcznie (nie uwzględniam różnic w
    oprocentowaniu konta).

    reik.

  • 13. Data: 2005-07-20 06:42:42
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 07:05:03 +0200, @dams napisał(a):

    > tutaj masz porównanie kont bankowych:
    > http://kredyt.org.pl/kontaosobiste/0/2/
    >
    > myślę że teraz już wiesz ;]

    jasne, na pewno wie. 6 bankow, w tym brak nawet dwoch najwiekszych (nie to,
    ze bym je polecal, ale fakt jest faktem). Czy ktos jest w stanie zrobic
    rzetelne porownanie wiekszosci (jak nie wszystkich) kont bankowych, czy
    tylko bede je reklamowac ci, ktorzy dostaja prowizje od zalozenia konta w
    jednym z przedstawianych?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 14. Data: 2005-07-20 12:43:30
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    No i spoko, konkretny gosc,konkretna odpowiedz,

    ktore konto masz w VW Direct ?
    i ustalmy:
    Macie po jednej karcie VE zona z Inteligo, Ty z VW?
    no to jest chyba rozwiazanie dla mnie...
    dzieki. Bardzos sie mocno nad tym zastanowie

  • 15. Data: 2005-07-20 12:54:59
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Krasnal wrote:
    > ktore konto masz w VW Direct ?

    Oba: e-Direct (bo jest karta do niego) i Plus Konto (bo jest za darmo i
    lepszy procent na nim jest niż na e-Direct).

    > Macie po jednej karcie VE zona z Inteligo, Ty z VW?

    Tak. I wystarcza jak najbardziej. Jeszcze mam VE z mBanku - też możesz
    sobie założyć tam konto jak chcesz się bawić funduszami inwetycyjnymi
    (mBank nie pobiera za to żadnych prowizji - bardzo duży plus, a
    prowadzenie konta jest darmowe).

    > no to jest chyba rozwiazanie dla mnie...
    > dzieki. Bardzos sie mocno nad tym zastanowie

    Jak Ci pasuje to doczytaj szczegóły na:

    http://vwbankdirect.pl/

    Z tego co pisałeś, to chyba interesuje Cię jeszcze limit kredytowy na
    koncie. Mają coś takiego "Kredyt e-direct" na 11,5% ale nie korzystałem
    z tego bo nie miałem potrzeby.

    http://vwbankdirect.pl/1333.html

    reik.

  • 16. Data: 2005-07-21 07:19:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > No i spoko, konkretny gosc,konkretna odpowiedz,

    Spoko, ale co tym:

    > A marzy mi sie takie konto zeby:
    > +0zl za przelewy (zlecenia platnosci i stale zlecenia)

    ???
    Nie sądzę, że by ten warunek był spełniony ;)))

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 17. Data: 2005-07-21 08:50:32
    Od: Krasnal <k...@t...pl>

    On Thu, 21 Jul 2005 09:19:17 +0200, Maciej Loret
    <m...@p...pl> wrote:

    > Witam.

    > Spoko, ale co tym:

    > ???
    > Nie sądzę, że by ten warunek był spełniony ;)))

    .... nie jest tak zle, jezeli jedna wyplate beda przelewac na konto w VW a
    druga na Inteligo, to wszelkie przelewy moge robic z VW czyli za friko, a
    Inteligo uzywac na codzien, sklepy, bankomaty... a jak braknie na Inteligo
    to mogie zawsze uzupelnic tym co zostanie na VW.. tez za friko...
    dla mnie to dobre rozwiazanie. Musze to tylko dokladniej przemyslec, tak
    zeby zadne z nas( ja czy zona) nie zostalo bez mozliwosci wyciagniecia
    jakiejs kasy w kryzysowych sytuacjach... gdy drugiego nie bedzie w
    poblizu.

    Ale pomysl z dwoma kontami tak mi sie spodobal ze na pewno tak zrobie..
    chodz przyznam ze popatrzylem sobie jeszcze wczoraj no ofery mBanku.. i
    nie wiem co wybrac.. ale napewno od wrzesnia mamy dwa konta.

    Krasnal

  • 18. Data: 2005-07-21 09:12:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > .... nie jest tak zle, jezeli jedna wyplate beda przelewac na konto w VW a
    > druga na Inteligo, to wszelkie przelewy moge robic z VW czyli za friko,

    Czyli rezygnujesz ze zleceń stałych.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2005-07-21 09:15:12
    Od: Audyt IT <g...@w...pl>

    No to przy inteligo jest wymagane saldo tylko 100 zł

  • 20. Data: 2005-07-21 09:23:11
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Czyli rezygnujesz ze zleceń stałych.

    Jak masz w miarę częsty dostęp do internetu to nie jest to wcale męczące
    - jak sobie stworzysz listę odbiorców to musisz tylko tytuły płatności
    wpisywać. W momencie, gdy dostaniesz rachunek to tworzysz zlecenie z
    datą przyszłą i zapominasz o sprawie.

    IMHO zamiast płacić bankowi za obsługe płatności rachunków lepiej
    poświęcić po minucie na wklepanie zlecenia z datą przyszłych i kupić
    sobie coś fajnego za te kilka złotych.

    reik.