  • 1. Data: 2003-05-01 19:37:15
    Temat: Współpraca
    Od: "DEXTER" <d...@w...pl>

    Witam wszystkich serdecznie nawiąże współpracę z producentami okien pcv,
    papapetów z granitu, marmuru , papetów zewnętrznych , rolet antywłamaniowych
    , i rolet wenętrznych. Posiadamy własne grupy monterskie. Na propozycje
    czekam na maila d...@w...pl

  • 2. Data: 2003-05-01 22:21:08
    Temat: Re: Współpraca
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "DEXTER" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    antywłamaniowych
    > , i rolet wenętrznych. Posiadamy własne grupy monterskie.

    to papapety czy papety?!
    i jakie te rolety?
    No i ..... co robisz na tej grupie???
    Pewnie to na wyposażenie banków ma być.
    Kiedyś miałem konto w PEKAO SA i tam bylo kilka ''mapetów'' ale ''papetów''
    jakoś nie pamiętam - może ''siakieś nowe'' powymyślali :o

    >Na propozycje
    > czekam na maila d...@w...pl

    tu to PLONK na maila można dostać ''następną razą''

    no to się wyżyłem - dobranoc
    N.

  • 3. Data: 2003-05-02 20:22:43
    Od: "tomekxl" <t...@w...pl>

> [...]
    antywłamaniowych
    > , i rolet wenętrznych. Posiadamy własne grupy monterskie. Na propozycje

    Dexter ! Odp...... się.

    Tomek