  • 1. Data: 2003-05-01 21:42:50
    Temat: ePKO BP limit - ale kleska :((
    Od: w...@p...onet.pl (wieslaw)

    witam
    ach poradzic sie chcialem bozem zalamany :(

    zalozylem 3 miechy temu konto w ePKO BP... z nadzieja
    na konkretniejszy limit
    cisnalem w nich kasa bez opamietania.. praktycznie na miesiac po kilka
    tys wplat
    i co?
    i psinco :(
    z lachy komputer dopalil ml konto na marne 160 zl :(

    qrna ktos mowil o jednokrotnosci srednich wplat itp...
    moze dlatego ze mnie - jak dawno temu Amra ostrzegal
    musi byc na koniec miechow konkretniejszy "osad" (faktycznie na koniec
    tego
    miecha bylo 160 zl na koncie)
    moze dlatego?

    ktos tez mowil ze ten limit jest "dynamiczny.".... moze jest jeszcze
    szansa?
    jakby tak zapodac na konto 1000 i niech sie tam kisi przez caly
    miesaic.. wyjdzie z tego choc z 900?

    prpsibym o sugestie userow ePKO

    z gory thx

    pozdro
    Wlad

  • 2. Data: 2003-05-01 22:13:07
    Temat: Re: ePKO BP limit - ale kleska :((
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...onet.pl (wieslaw) writes:

    > z lachy komputer dopalil ml konto na marne 160 zl :(
    >
    > qrna ktos mowil o jednokrotnosci srednich wplat itp...

    Ja "od zawsze" mam regularny przelew z marmurowego PKO na to konto. Do
    konca zeszloego roku dawali mi w ePKO limit w wysokosci tych
    regularnych wplat. A w tym roku ten limit wygasl (w styczniu do 2/3, w
    lutym do 1/3, potem do zera). Mam ich gdzies - nigdy tego limitu nie
    potrzebowalem.

    Jak ci zalezy, to zadzwon i ponegocjuj.

    MJ

  • 3. Data: 2003-05-02 09:26:59
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy taki limit moze byc do konta studenckiego prowadzonego w marmurku ? Czy
    pozostaje tylko e-pko bp ? Czy w e-pko bp widac transakcje rozliczane kartami
    VE i VC ?

  • 4. Data: 2003-05-02 15:34:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    e-pko bedzie wlaczone w Inteligo. Pewnie trzeba poczekac na nowe
    debety w kontach

  • 5. Data: 2003-05-05 07:51:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    Panowie,
    Było to już wałkowane na grupie. Aby automat liczył wasze przelewy do
    limitu debetu muszą one być jakoś tam oznaczone (może internet plus).
    Można także załatwić tę sprawę przez telefon, ale zwykle trzeba mieć
    szczęście aby się dodzwonić do ePKO.

  • 6. Data: 2003-05-05 08:16:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > Było to już wałkowane na grupie. Aby automat liczył wasze przelewy do
    > limitu debetu muszą one być jakoś tam oznaczone (może internet plus).

    Hehe. Moje wplaty sa tak samo i niezmiennie oznaczone od kilku lat
    (bodajze internet bis). I do grudnia sie liczyly, a od stycznia nie.

    MJ