  • 1. Data: 2003-05-01 19:10:01
    Temat: Ile mamy bankow w Polsce?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wiem, ze dziwne pytanie :)
    Pod koniec ubieglego roku bylo 63, teraz naliczylem 60...
    No ale za bardzo to pewien nie jestem...
    Spoldzielczych 606 - ale tez...
    chodzi mi o dane na dzisiaj czyli maj 2003, a nie to co pod koniec
    ubieglego roku...

    Z gory dzieki :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-05-01 21:11:24
    Temat: Re: Ile mamy bankow w Polsce?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
> [...]
    > No ale za bardzo to pewien nie jestem...
    > Spoldzielczych 606 - ale tez...
    > chodzi mi o dane na dzisiaj czyli maj 2003, a nie to co pod koniec

    Może to i naiwne, ale to oglądałeś?
    http://www.nbp.pl/asps/licencje_bn.asp
    Poza tym jak liczyć? Z przedstawicielstwami to jeszcze:
    http://www.nbp.pl/asps/przedstawicielstwa.asp