    From: koala <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wróciłem do biznesu ;)
    Date: Wed, 15 Oct 2014 21:59:27 +0200

    On 2014-10-15 19:11, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Konto i lokata w Krokodylu oraz kredytówka w Sygmie.
    > Kredytówką od razu zapłaciłem (z rozkładem na 5 rat
    > miesięcznych) 2 pary butów -- w sumie aż 225 plnów.
    > (na oko to trampki i tenisówki -- chyba ze skóry)
    >
    > Nie wiem, jak wygląda [uposażenie Szczurka?] podatek odwisienny...
    >
    > Kredytówka Sygmy kosztuje 19 pln rocznie -- płatne z góry.
    > Za wydanie co najmniej 300 pln w co najmniej 3 transakcjach
    > dają 100 plnów w bonach -- i mówią, że od tych bonów nie
    > trzeba płacić podatku.

    A widziałeś system internetowy sygmy?...(małe litery celowo...nie tak
    dawno pozbyłem się Selgrosowej kredytówki tej atrapy banku)
    Takiego flashowego "g" to chyba nie ma żaden inny bank.
    Co do sygmy to najlepsza była reklamacja uznana przez Selgros zapłacona
    tą śmieszną kartą, a reklamowana już po rezygnacji z niej.
    Takich korowodów to nigdy nie miałem...występowanie o zaświadczenia że
    nie jestem wielbłądem (tj zamknąłem kartę i nie mam zaległości) - no i
    kasa wróciła na konto - uwaga po 2 miesiącach od momentu złożenia tych
    papierów do kasy zwrotów...czyli po 3 miesiącach od uznania
    reklamacji...nie wiem czyja to była robota Selgrosa czy sygmy - ale
    stawiam na sygmę - bo inne reklamacje za towary płacone innymi kartami
    wypłacali od ręki gotówką.

    Pozdr,
    Koala