  • 1. Data: 2014-10-15 19:11:07
    Temat: Wróciłem do biznesu ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Konto i lokata w Krokodylu oraz kredytówka w Sygmie.
    Kredytówką od razu zapłaciłem (z rozkładem na 5 rat
    miesięcznych) 2 pary butów -- w sumie aż 225 plnów.
    (na oko to trampki i tenisówki -- chyba ze skóry)

    Nie wiem, jak wygląda [uposażenie Szczurka?] podatek odwisienny...

    Kredytówka Sygmy kosztuje 19 pln rocznie -- płatne z góry.
    Za wydanie co najmniej 300 pln w co najmniej 3 transakcjach
    dają 100 plnów w bonach -- i mówią, że od tych bonów nie
    trzeba płacić podatku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-10-15 21:59:27
    Temat: Re: Wróciłem do biznesu ;)
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-10-15 19:11, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > Za wydanie co najmniej 300 pln w co najmniej 3 transakcjach
    > dają 100 plnów w bonach -- i mówią, że od tych bonów nie

    A widziałeś system internetowy sygmy?...(małe litery celowo...nie tak
    dawno pozbyłem się Selgrosowej kredytówki tej atrapy banku)
    Takiego flashowego "g" to chyba nie ma żaden inny bank.
    Co do sygmy to najlepsza była reklamacja uznana przez Selgros zapłacona
    tą śmieszną kartą, a reklamowana już po rezygnacji z niej.
    Takich korowodów to nigdy nie miałem...występowanie o zaświadczenia że
    nie jestem wielbłądem (tj zamknąłem kartę i nie mam zaległości) - no i
    kasa wróciła na konto - uwaga po 2 miesiącach od momentu złożenia tych
    papierów do kasy zwrotów...czyli po 3 miesiącach od uznania
    reklamacji...nie wiem czyja to była robota Selgrosa czy sygmy - ale
    stawiam na sygmę - bo inne reklamacje za towary płacone innymi kartami
    wypłacali od ręki gotówką.

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2014-10-16 00:03:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "koala" m1mktc$mal$...@m...internetia.pl

    > A widziałeś system internetowy sygmy?...(małe litery celowo...nie tak dawno
    pozbyłem się Selgrosowej kredytówki tej atrapy banku)

    225 plnów już wydałem. Jeszcze tylko 75 pln i 2 transakcje.
    5 miesięcy na spłatę rat -- buty rozłożyłem na 5 rat. :)
    I jak tylko to minie -- zamykam. :)

    http://ebuty.pl/produkt/18937-reebok-sl-211-ultralit
    e-blk-wht-grvl-buzz-blue.html
    takie kupiłem za 110 pln; sznurki niebieskie i czarne -- do wyboru;
    BTW -- zwykle sznurki rwą się szybciej niż buty a dokupione rwą się
    w ekspresowym tempie, dlatego dwie pary sznurowadeł -- mile widziane;
    są bardzo wygodne; jeden waży 289 gramów, drugi -- 280 gramów
    http://butydlaciebie.pl/buty/1183-reebok-sl-211-ultr
    alite.html

    http://www.korayspor.com/reebok-ayakkabi-gunluk-reeb
    ok-royal-berlin-vulc-j94874

    372 gramy i 385 gramów -- spora różnica mas, ale i spora masa w ogóle;
    jeden ma krzywy tylny szew, co zobaczyłem dopiero po powrocie do ,,domu'';
    115 plnów; jedna para, białych sznurowadeł; dokładnie takie, jak na tych fotkach,
    inne mają różne kolory (szary czy niebieski) lub nie mają na podeszwie słowa
    Reebok;
    może poskładam metki (jedna była w połowie oderwana w czasie kupowania -- tej nie
    posklejam, ale wyjęte -- włożę; mam wprawę w rozmetkowywaniu ;)
    (ale jak teraz oddzielić metki -- wszystkie zdejmuję delikatnie)

    > Takiego flashowego "g" to chyba nie ma żaden inny bank.

    Pewnie tak, ale nie przekonam się o tym do czasu zadzwonienia :) do ,,centrali''. :)
    (aby zalogować się -- trzeba zadzwonić, aby uzyskać loginy, hasła itd.)

    > Co do sygmy to najlepsza była reklamacja uznana przez Selgros zapłacona tą śmieszną
    kartą, a reklamowana już po rezygnacji z niej.

    Mojej matce Sygma jednej reklamacji nie uznał.

    > Takich korowodów to nigdy nie miałem...występowanie o zaświadczenia że nie jestem
    wielbłądem

    Też chcieli -- zaświadczenie o zarobkach, nr telefonu do pracy...
    Powołałem się na bezzaświadczeniowe ;) decyzje innych banków -- w Mille
    mam dwie kredytówki w sumie na około 48 kpln i w Citi mam na kilka
    kpln -- nie wiem, na ile, bo stale podnoszą limit, przez co pogubiłem się. :)

    > (tj zamknąłem kartę i nie mam zaległości) - no i kasa wróciła na konto - uwaga po 2
    miesiącach od momentu złożenia tych papierów
    > do kasy zwrotów...czyli po 3 miesiącach od uznania

    Czas to pieniądz. ;)

    > reklamacji...nie wiem czyja to była robota Selgrosa czy sygmy - ale stawiam na
    sygmę - bo inne reklamacje za towary płacone innymi
    > kartami wypłacali od ręki gotówką.

    Selgros i karty? -- ja tak ,,dobrze'' nie mam.
    Poza tym -- dla mnie Selgros to porażka na całej linii. :)

    -=-

    Czarno-niebiesko-białe buty były ostatnie na półce. Są
    fajne :) -- wygodne, przyjemne, niebieski kolorek za
    jakiś czas (gdy lekko zabrudzi się) będzie ,,korespondował''
    z bawełnianym golfem w tym (nieco ciemniejszym niebieskim)
    odważnym ;) kolorze. Założyłem sznurówki niebieskie -- choć
    czarne już były włożone. :)

    -=-

    A Sygma -- cóż... Bon na 100 pln w zamian
    za zakupy i 19 pln -- powiedzmy, że OK.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-10-16 09:29:54
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:m1mrbu$27u$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    e-blk-wht-grvl-buzz-blue.html
    > takie kupiłem za 110 pln; sznurki niebieskie i czarne -- do wyboru;

    Weź druga karte i kup sobie też na zime - LOL

    Pozdro

  • 5. Data: 2014-10-16 12:28:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1ns5f$1e0$...@n...news.atman.pl

    > Weź druga karte i kup sobie też na zime - LOL

    > Pozdro

    Zimowych mam sporo.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-10-17 02:48:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m1mrbu$27u$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > posklejam, ale wyjęte -- włożę; mam wprawę w rozmetkowywaniu ;)
    > (ale jak teraz oddzielić metki -- wszystkie zdejmuję delikatnie)

    Po wymianie 370 gramów i 374 gramów. :) (nieco mniej -- 369,6 i 373,9)

    Waga ,,jubilerska'' z podziałką co 0.1 grama -- ale zaokrąglałem do 1 grama.
    Wcześniej zważyłem na innej, kuchennej wadze, z podziałką co 1 gram -- wyszło to
    samo.
    Później zważyłem na innej kuchennej wadze, z podziałką co 1 gram -- wyszło to samo.

    -=-

    Te dwie pary butów mają mi służyć jako kapcie -- ,,pantofle domowe''.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'