  • 1. Data: 2003-11-08 09:43:07
    Temat: Wpłata z Deutsche Bank'u na konto BZWBK
    Od: "Tomek " <f...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    mam problem...cóż nie ukrywam,w tych sprawach jestem laikiem. Od pewnego
    czasu posiadam konto w Polsce (BZWBK). Będąc w Niemczech chciałbym wpłacić
    na konto w Polsce pieniądze w EURO, ponieważ mam otworzony rachunek w Polsce
    właśnie w EURO. Nigdy tego nie robiłem więc chciałbym zapytać
    grupowiczów,czy potrzebuję jakiś wymyślnych kart. W jaki sposób mógłbym to
    zrobić ???

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-11-12 13:35:51
    Temat: Re: Wpłata z Deutsche Bank'u na konto BZWBK
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "Tomek "
> [...]
    > właśnie w EURO. Nigdy tego nie robiłem więc chciałbym zapytać
    > grupowiczów,czy potrzebuję jakiś wymyślnych kart. W jaki sposób mógłbym to

    nie bardzo wiadomo co ma do tego Deutsche Bank
    - Jesli masz tam rachunek to wplata do BZWBK nazywa sie przelew, robi sie to
    poprzez system SWIFT, a koszty mogą być różne - akurat pare dni temu Wyborcza
    pisala ze przelew z Finlandii do Brukseli w 40 EURO kosztuje 28 EURO w banku
    Nordea a mial kosztowac w ramach Unii tyle co przelew krajowy. Do Polski moze
    byc drozej

    - jesli nie masz tam rachunku to moze sie nie dac poniewaz bank powie ze nie zna
    wszystkich kosztow obcych bankow i wplaty gotowkowej nie przyjmie, jesli sa w
    stanie okreslic wszystkie koszty to moze robią takie wplaty ale to juz musisz
    sie dowiedziec w DB

    - do powyzszej transakcji nie potrzeba żadnych kart
    *** blad ***