  • 1. Data: 2005-10-18 16:56:35
    Temat: Wojsko
    Od: "Drei" <g...@g...pl>

    Czy brak uregulowanego stosunku do służby wojskowej całkowicie
    dyskwalifikuje mnie przed otrzymaniem kredytu mieszkaniowego ???
    Znacie jakieś rozwiązania w tym temacie ???

    drei

  • 2. Data: 2005-10-18 17:24:16
    Temat: Re: Wojsko
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Drei napisał(a):

    > Znacie jakieś rozwiązania w tym temacie ???

    1.Uregulowac.

    2.Kupic za gotowke.

    3.Wziasc kredyt na kogos innego.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-10-18 18:02:06
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Czy brak uregulowanego stosunku do służby wojskowej całkowicie
    > dyskwalifikuje mnie przed otrzymaniem kredytu mieszkaniowego ???
    > Znacie jakieś rozwiązania w tym temacie ???

    Nie dyskwalifikuje. AFAIK BPH daje taka mozliwosc - ale spodziewaj sie
    innych, dodatkowych wymagan z ich strony...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2005-10-18 19:02:07
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...fm> napisal(a):

    > Nie dyskwalifikuje. AFAIK BPH daje taka mozliwosc - ale spodziewaj sie
    > innych, dodatkowych wymagan z ich strony...

    I to mnie rozwala - kredyt hipoteczny na wieeeeele lat, a banki się
    martwią zawieszeniem spłaty na pół roku, jakby od tego pół roku na
    dwadzieścia lat miał im się świat zawalić!!!
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 5. Data: 2005-10-18 19:16:55
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2005 19:02:07 +0000 (UTC),
    Samotnik napisał(a):

    > I to mnie rozwala - kredyt hipoteczny na wieeeeele lat, a banki się
    > martwią zawieszeniem spłaty na pół roku, jakby od tego pół roku na
    > dwadzieścia lat miał im się świat zawalić!!!

    Tak samo durne jak to, że umowę o pracę na czas
    nieokreśłony traktuje się jako pewną, a na czas
    określony nie. Jakby umowy o pracę na czas
    nieokreślony nie można było rozwiązać z dnia na
    dzień, a w najlepszym wypadku z trzymiesięcznym
    okresem wypowiedzenia.

    Krzysztof

  • 6. Data: 2005-10-18 20:21:45
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Krzysztof Kosminski zapodał(-a):
> [...]
    > określony nie. Jakby umowy o pracę na czas
    > nieokreślony nie można było rozwiązać z dnia na
    > dzień, a w najlepszym wypadku z trzymiesięcznym

    Wiele osób (piszących umowy?) żyje jeszcze w czasach, kiedy państwo
    miało zagwarantować:
    - pracę
    - opiekę medyczną

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2005-10-18 20:25:30
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    >

    > drei
    > tak, np. Lukas Bank może udzielic kredytu takiej osobie stosując np. blokadę
    środków lub kaucję, której wartosć jest okreslana - wartość raty
    miesiecznejxilość miesięcy maksymalna na jaki możesz byc powołany do wojska, o
    szczegóły najlepiej zapytać w samym banku, zaznaczam, że w wiekszosci wypadków
    bank ten wymaga wkładu własnego w inwestycję

  • 8. Data: 2005-10-19 05:43:46
    Od: trainer <t...@p...org>

    DooMiniK wrote:

> [...]

    zapewne nie jest to durne, wynika to po prostu z rachunku
    prawdopodobieństwa - jeżeli uda ci się ustalić prawdopodobienstwo
    jakiegoś zdarzenia dające ci przewagę choćby o 1% nad przypadkiem - to
    będziesz zapewne stosował to jako zasadę (na tym opiera się np. analiza
    techniczna kursów papierów)

    > Wiele osób (piszących umowy?) żyje jeszcze w czasach, kiedy państwo
    > miało zagwarantować:
    > - pracę
    > - opiekę medyczną

    z tego co wiem, to opiekę medyczną nadal _ma_ zagwarantować :-))

    trainer

  • 9. Data: 2005-10-19 07:27:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    trainer wrote:

    > zapewne nie jest to durne, wynika to po prostu z rachunku
    > prawdopodobieństwa - jeżeli uda ci się ustalić prawdopodobienstwo
    > jakiegoś zdarzenia dające ci przewagę choćby o 1% nad przypadkiem - to

    A nie sądzisz że w tym wypadku mamy sytuacje taką, że większość kredytów
    była udzielana dla osób na umowie o pracę, a dla pozostałych przypadków
    nie było odpowiednich próbek i banki dopiero się *uczą* jak sobie z
    takimi przypadkami radzić?
    KJ

  • 10. Data: 2005-10-19 08:10:18
    Od: Krzysztof Kosminski <k...@n...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 19 Oct 2005 08:27:28 +0100,
    Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > była udzielana dla osób na umowie o pracę, a dla pozostałych przypadków
    > nie było odpowiednich próbek i banki dopiero się *uczą* jak sobie z

    Znajoma tłumacz, dochody netto 3000-4000 euro
    miesięcznie, wpływające z zagranicy, mieszka na
    polskiej wsi.

    Kilka banków odmówiło kredytu _hipotecznego_ na
    150 000 euro (licząc, że "zacisnęłaby" pasa i zyła
    za 2000 złotych miesięcznie, to w dwa lata by ten
    kredyt spłaciła).

    Krzysztof