  • 1. Data: 2002-08-06 06:39:52
    Temat: Wniosek przez Internet do mBanku - ile sie czeka?
    Od: "morph" <m...@t...pl>

    Wczoraj z rana (kolo 9.00) wypelnilem i wyslalem internetowy wniosek o
    zalozenia eMax i eKonta.
    Na razie nikt nie dzwoni w celu potwierdzenia. Czy to normalne. Ile
    czekaliscie na odzew ze strony mBanku ?

    Pozdrawiam
    Morph

  • 2. Data: 2002-08-06 06:48:39
    Temat: Re: Wniosek przez Internet do mBanku - ile sie czeka?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "morph" <m...@t...pl> wrote in message news:ainqui$jep$1@news.tpi.pl...
    > Wczoraj z rana (kolo 9.00) wypelnilem i wyslalem internetowy wniosek o
    > zalozenia eMax i eKonta.
    > Na razie nikt nie dzwoni w celu potwierdzenia. Czy to normalne. Ile
    > czekaliscie na odzew ze strony mBanku ?

    zadzwoń do nich sam jeśli do jutra nikt się nie odezwie

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-08-06 07:10:30
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "morph" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj z rana (kolo 9.00) wypelnilem i wyslalem internetowy wniosek o
    > zalozenia eMax i eKonta.
    > Na razie nikt nie dzwoni w celu potwierdzenia. Czy to normalne. Ile
    > czekaliscie na odzew ze strony mBanku ?

    Ja wniosek zlozylem w piatek rano i do tej pory nic. Chyba zaraz do nich
    zadzwonie i powiem co mysle o takim banku.

    Ps. Jak zakladalem konto w inteligo to zadzwonili tego samego dnia.

    mario

  • 4. Data: 2002-08-06 08:03:10
    Od: "Marcin I." <b...@a...pl>

    Tajemniczy(a) "morph" <m...@t...pl> wystukał(a) na klawiaturze parę
    literek w wiadomości news:ainqui$jep$1@news.tpi.pl...
    > Wczoraj z rana (kolo 9.00) wypelnilem i wyslalem internetowy wniosek o
    > zalozenia eMax i eKonta.
    > Na razie nikt nie dzwoni w celu potwierdzenia. Czy to normalne. Ile
    > czekaliscie na odzew ze strony mBanku ?

    Troche sie czeka, ale mozesz zadzwonic po paru dniach i dowiedziec sie jaki
    masz nr rachunku. Ja czekalem od zlozenia wniosku via internet do otrzymania
    kart 3 tyg ( troche zajmuje odsylanie dokumentow)

  • 5. Data: 2002-08-06 08:37:01
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Wczoraj z rana (kolo 9.00) wypelnilem i wyslalem internetowy wniosek o
    > zalozenia eMax i eKonta.
    > Na razie nikt nie dzwoni w celu potwierdzenia. Czy to normalne. Ile
    > czekaliscie na odzew ze strony mBanku ?

    Ja czekalem 7dni.
    Nie czekaj tylko dzwon (ale jutro badz pojutrze) do mLinii, a bedziesz mogl
    korzystac z konta, ale tylko czesciowo, nie mozesz zlecac przelewow
    wychodzacych.
    Sciagnij umowe w PDF, wydrukuj, wypelnij i odeslij. Po 10dniach roboczych
    konto bedzie w pelni funkcjonalne.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-08-06 10:20:54
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    > Ja wniosek zlozylem w piatek rano i do tej pory nic. Chyba zaraz do nich
    > zadzwonie i powiem co mysle o takim banku.

    Krakalem i wykrakalem - przed chwila dzwonila do mnie kobitka z mbanku

    mario

  • 7. Data: 2002-08-06 10:34:52
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "m@rio" <m...@w...pl> wrote in message
    > Krakalem i wykrakalem - przed chwila dzwonila do mnie kobitka z mbanku

    albo mLinki czytają grupę :)

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2002-08-06 10:36:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    W news:aio8oh$jl$1@news.tpi.pl Piotr Orzechowski pisze:

    > albo mLinki czytają grupę :)

    zamiast oddzwaniać ;)

  • 9. Data: 2002-08-06 10:52:20
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Robert" <m...@w...pl> wrote in message
    > zamiast oddzwaniać ;)

    chyba są dwa gatunki mLinek :) a w zasadzie po przemyśleniu to cztery

    1) mLinki czytające niusy
    2) mLinki odbierające telefony
    3) mLinki oddzwaniające
    4) mLinki od kredytów

    i po prostu te czytające niusy przekazały oddzwaniającym, że jesteś
    zaniepokojony brakiem oddzwonienia :))

    pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2002-08-06 18:30:02
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>

    "morph" <m...@t...pl> wyznał(a):
    > Wczoraj z rana (kolo 9.00) wypelnilem i wyslalem internetowy wniosek o
    > zalozenia eMax i eKonta.
    > Na razie nikt nie dzwoni w celu potwierdzenia. Czy to normalne. Ile
    > czekaliscie na odzew ze strony mBanku ?

    ja czekałem kilka dni, aż się wkurzyłem i zadzwoniłem sam. konto
    założyli, dostałem ID i mogłem już robić przelewy. co ciekawe - jakieś
    dwa dni później zadzwoniono do mnie (!) z mBanku i konsultantka
    chciała mi podać... dane mojego konta. gdy powiedziałem, że dziękuję,
    już wszystko wiem i nawet zrobiłem przelew, to się trochę zdziwiła.

    a wczoraj przyszła umowa. jestem zaskoczony, że nie przysłali od razu
    electrona, którego na dodatek trzeba specjalnie zamawiać przez mLinię.
    cytuję fragment pisma, które towarzyszyło umowie: "[...] w przypadku
    *wyrażenia chęci* [podkr. moje] otrzymania karty Visa Electron,
    prosimy o kontakt z operatorem mLinii w celu złożenia zamówienia na
    kartę bankową do Pana rachunku". co za bezsens - jedyne narzędzie,
    przy pomocy którego mogę operować gotówką na własnym koncie muszę
    jeszcze oddzielnie i specjalnie zamawiać! :/

    jednak Inteligo zrobiło na mnie większe wrażenie. nie pamiętam
    dokładnie (jeśli się mylę, proszę o poprawienie), ale tam dostałem
    wszystko, łącznie z electronem, w jednej paczce. i wrażenie nadal
    robi, zwłaszcza pod względem obsługi klienta.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl