  • 1. Data: 2002-08-05 23:53:40
    Temat: kredyt bank = totalny badziew
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    Dobrze ze sam nie mam w tym badziewiu zadnego rachunku ...
    Eh ... kiedys narzekalem na ING-BSK ... a tu w kredyt taki numerek

    Otoz
    ktos z moich bliskich ma rachunek w KB
    i dzis bylem swiadkiem jak majac na koncie 2000 zl
    nie mogl tej kwoty ot tak od reki wyplacic !
    W bankomacie 1000
    w kasie 500 zl 9po 30 minutowym staniu w kolejce) i tyle
    Okazalo sie ze wieksze sumy wyplaca sie przez okienko dysponenckie
    tam jednak pani zapytana przeze mnie
    "jak mozna wyplacic od reki np. 2000 zl" zaczela
    panikowac i mowila cos o jakims faksie i ze to dlugo moze potrwac
    Pozniej jednak uspokoila sie i ... znow czekanko do kasy ......

    Podsumowujac:
    Zeby w Kredyt Banku wyplacic 2000 zl - trzeba stracic minimum godzinke
    A jezeli chce sie wyplacic kase majac rachunek w innym oddziale to .... to
    moze dlugo potrwac ....

    Swoja droga kto to widzial zeby w dzisiejszych czasach
    przesylac wyciagi stanow kont pomiedzy oddzialami faxem ......

    PS. Wszystko dzialo sie w Radomiu jednak kiedys bedac w Kredyt banku w
    Lublinie mialem podobne odczucia

    TB