    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Date: Mon, 21 Mar 2022 12:59:05 +0100
    <622d054d$0$447$65785112@news.neostrada.pl> <t0jalb$48j$1@gioia.aioe.org>
    <622da9a6$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0m1mv$1ccb$2@gioia.aioe.org>
    <622ec901$0$471$65785112@news.neostrada.pl> <t0nc3j$ojv$1@gioia.aioe.org>
    <622f7f40$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <t0r5iu$oj1$2@gioia.aioe.org>
    <62321a07$0$467$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <6232308f$0$493$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <62325f22$0$466$65785112@news.neostrada.pl> <m...@p...waw.pl>
    <t10ful$1sfp$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net>
    <62343391$0$481$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e8ca9dyacz23.vkwiu4tj2mfw$.dlg@40tude.net>
    <6234ecb2$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
    <atjebl4key6k$.3hftw7ywaf6l$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2022-03-18 o 23:40, J.F pisze:

    > Ale z drugiej strony ... Ukraina widac nie ma tez srodkow, aby te
    > kolumne zaatakowac. A wydaje sie, ze to taki dobry cel..

    Zabicie żołnierza eliminuje go z walki, a zranienie eliminuje z walki
    dwóch a może trzech.

    Może ta kolumna to taki celowo zraniony żołnierz, którym trzeba się
    zająć. Jest zimno. Żołnierze siedzą w pojazdach i spalają paliwo aby się
    ogrzać no i muszą też jeść. Całe zaopatrzenie, które zostanie dowiezione
    do tej stojącej kolumny nie zostanie dowiezione do oddziałów na froncie.

    Wydaje mi się, że Ukraińcy dość skutecznie rozprawiają się z kanałami
    zaopatrzeniowymi. Może pozostawienie takiej kolumny jako 'studni bez dna
    dla zaopatrzenia' jest elementem strategii atakowania linii
    zaopatrzeniowych.
    P.G.