  • 11. Data: 2015-06-08 17:40:23
    Temat: Re: Wizz Air Raiffeisen Polbank
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 08.06.2015 16:51, az.anonim wrote:
    > Umowę podpisałem w marcu 2015, z opłaty rocznej na pewno w pierwszym roku jestem
    zwolniony.

    > Chodzi o opłatę miesięczną, ktora o dziwo jest naliczana również za pierwszy,
    niepełny okres.

    a miałeś kartę w promocji czy jakoś poza nią? 50 pln na konto wizz
    dostałeś? ja mam umowę sprzed 16. kwietnia. nie pobrali mi do tej pory
    żadnej opłaty.

    pozdrawiam
    geos

  • 12. Data: 2015-06-08 17:56:06
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 czerwca 2015 17:40:25 UTC+2 użytkownik geos napisał:

    > a miałeś kartę w promocji czy jakoś poza nią? 50 pln na konto wizz
    > dostałeś? ja mam umowę sprzed 16. kwietnia. nie pobrali mi do tej pory
    > żadnej opłaty.

    Cięzko powiedzieć czy w promocji, skontaktował się z nami pracownik WizzAira w celu
    przeniesienia karty z citi z którym mariaż się już zakończył.

    50zł jeszcze nie dostałem, mają chyba na to 30 dni od pierwszej transakcji o ile
    dobrze pamiętam.

    Co do umowy to nie mam raczej wątpliwości, opłata miesięczna powinna być (chyba że
    wykonam 4 transakcje), to co mnie zdziwiło to pobranie opłaty za 3 dni wykorzystania
    karty w miesiącu.

  • 13. Data: 2015-06-10 02:04:43
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu piątek, 3 kwietnia 2015 14:22:02 UTC+2 użytkownik
    T...@s...in.the.world napisał:
    > Witam,
    > W kilku miejscach znalazlem zachete do wziecia karty Wizz Air Raiffeisen
    > Polbank. Jest w wersji debet i kredytowa.
    > Wszedzie pisza o nadzwyczajnych bonusach z nia zwiazanych, ale nigdzie o
    > minusach (to akurat rozumiem) ani kosztach (to juz przesada).
    > Czy ktos zna jakies szczegoly?
    Zalety to członkostwo w Wizz Discount Club (tańsze bilety wizz) i przeliczniki
    Mastercarda przy płatnościach w innych walutach. Plus zbieranie punktów wizz, które
    możesz wykorzystać na bilety wizzair.
    Opłaty - roczna i miesięczna. Zwolnienie z rocznej jest przy obrocie 12tys/rok (w
    wymogach jest średnio 1tys/miesiąc). Zwolnienie z miesięcznej - przy 4 transakcjach
    na miesiąc. Teraz jest promocja, chyba do końca roku - wystarczy jedna transakcja na
    miesiąc. Zwolnienie z opłaty za wydanie - przez pierwsze 3 miesiące trzeba wydać
    średnio 1tys/miesiąc.
    Do 4 tys wydają bez zaświadczeń o dochodach.
    System Raiffesena - trochę ułomny jest. Blokady na kk się pojawiają, są widoczne
    dzień/dwa, potem znikają, dopiero po kilku dniach transakcje pojawiają się w
    historii. Słynne są znikające złotówki Raiffiego - jak masz zwrot - to trzeba dzwonić
    na infolinię i prosić o odświeżenie salda - bo inaczej zwrot nie powiększa środków
    dostępnych (sic!).
    Karty wydane (umowa podpisana) po 10 kwietnia 2015 - nie mają obowiązkowego
    ubezpieczenia spłaty - 0.18%, naliczane wg stanu na koniec okresu rozliczeniowego.
    Trzeba było spłacać kartę przed zamknięciem cyklu. Teraz to nie obowiązuje.
    Przynajmniej teoretycznie - naliczyli mi na pierwszym wyciągu, reklamacja w trakcie.
    Pozdrawiam
    Michał M

  • 14. Data: 2015-06-11 02:40:15
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@g...c
    om>,
    MrMrooz <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    > nie obowiązuje. Przynajmniej teoretycznie - naliczyli mi na pierwszym

    O, dzieki za obszerna informacje.
    Myslalem, zeby wziac te karte w miejsce obecnej - mbankowej, ale
    niestety, to malo korzystne...
    Obecnie mam Zlota Rybke za darmo. A do tego dzieki transakcjom tej
    pierwszej, mam i dodatkowa debetowa tez za darmo.
    --
    TA

  • 15. Data: 2015-06-18 20:36:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > cyklu. Teraz to nie obowiązuje. Przynajmniej teoretycznie - naliczyli mi
    > na pierwszym wyciągu, reklamacja w trakcie.

    Ja wlasnie skladalem wniosek o zamiane i wmawiaja mi, ze jest jakies
    ubezpieczenie obowiazkowe, oczywiscie podpieralem sie informacjami ze strony
    banku, ale na inforlinii i w oddziale twierdza, ze jest obowiazkowe. W koncu
    doszedlem do wniosku, ze nie bede sie kopal z koniem i sarowalem sobie
    dalsza dyskusje, w przypadku ubezpieczen prawo daje mozliwosc odstapienia w
    ciagu 30 dni i mam zamiar to zrobic :).
    Co do samem zamiany typu karty to maja co najmniej dziwny proces, wypalnia
    sie komplet dokumentow jak dla nowej karty i dodatkowo trzeba napisac prosbe
    o przeniesienie limitu na nowa karte oraz zadluzenia jak sa jakies
    transakcje. Z uwagi na to, ze zlozenie oswiadczenia wiazalo sie z kolejna
    wizyta w oddziale proponowalem, ze je dokonam przelewu na kwote
    nierozliczonych transakcji, ale to najwyrazniej jeszcze bardziej by
    skomplikowalo proces, wiec musialem sie pofatygowac.Gdyby nie sposob
    rozliczania transakcji pozegnalbym Raiffeisena bez zalu.
    Hehe... zastanawiam sie czy nie beda chcieli aby jeszcze raz przyszedl do
    oddzialu zeby podpisac oswiadczenie o wycofaniu wypowiedzenia umowy o KK,
    ktore zlozylem chyba ze 3 tygodnie temu ;).

    Pozdrawiam
    MK

  • 16. Data: 2015-07-07 12:19:22
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 20:36:32 UTC+2 użytkownik MK napisał:
> [...]
    > dalsza dyskusje, w przypadku ubezpieczen prawo daje mozliwosc odstapienia w
    Tam co człowiek to inne zdanie :-), faktycznie lepiej się nie kopać z koniem. Brać
    kartę i reklamować jak naliczą ubezpieczenie.
    Mi naliczyli na pierwszym wyciągu a po reklamacji oddali. Właśnie mi się zamknął
    drugi wyciąg i ubezpieczenia już nie ma.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 17. Data: 2015-07-07 12:53:33
    Od: geos <g...@S...autograf.pl>

    On 10.06.2015 02:04, MrMrooz wrote:
> [...]
    Przynajmniej teoretycznie - naliczyli mi na pierwszym wyciągu, reklamacja w trakcie.

    mógłbyś podać jakiegoś linka do tego zapisu o nieobowiązkowym
    ubezpieczeniu, bo nie potrafię znaleźć.

    pozdrawiam
    geos

  • 18. Data: 2015-07-07 13:52:24
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "geos" <g...@S...autograf.pl> napisał w wiadomości

    > mógłbyś podać jakiegoś linka do tego zapisu o nieobowiązkowym
    > ubezpieczeniu, bo nie potrafię znaleźć.

    Hehe... a jak ma byz zapis, ze nie jest obowiazkowe? W zwiazku z wejsciem w
    zycie Rekomendacji U wycofali sie z ubezpieczenia grupowego i obecnie jest
    oferowane ubezpiecznie indywidualne od ktorego mozna odstapic w ciagu 30 dni
    od daty zawarcie lub wypowiedziec umowe z 30 dniowym okresem wypowiedzienia.
    Wszystkie te informacje znajduja sie w karcie produktu oraz OWU. Osiadczenia
    o odstapieniu od ubezpieczenia lub wypowiedzeniu kieruje sie bezposrednio do
    ubezpieczyciela wzytkie dokumenty znajdziesz na stronie banku
    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty-kredytowe/kredytowa-wizzair/-/article/tab/Dokume
    nty+do+pobrania

    MK

  • 19. Data: 2015-07-07 14:07:06
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu wtorek, 7 lipca 2015 12:53:35 UTC+2 użytkownik geos napisał:
> [...]
    >
    > mógłbyś podać jakiegoś linka do tego zapisu o nieobowiązkowym

    W TOiP, tylko tej drugiej (na stronie karty są dwie tabele - dla umów zawartych przed
    19/05/2014 i po. Ta dla umów po 19/05/2014 obowiązuje od 04/05/2015. Na dole 1
    strony, w części ubezpieczenia, pozycja pierwsza - ubezpieczenie na wypadek śmierci i
    trwałej niezdolności, karta Wizz jest ostatnia po prawej stronie, są 3*. Na stronie 3
    tejże tabeli 3* oznaczają, że dotyczy to umów zawartych do dnia 10 kwietnia 2015 r.

    Kontakt z bankiem - w zależności na kogo trafisz - raz twierdzą, że to ubezpieczenie
    jest obowiązkowe, raz że nie jest ale trzeba mieć inne i cesje na bank, a raz że jest
    bezwarunkowo nie obowiązkowe.

    Ja brałem tą kartę licząc się z tym że albo będę spłacał całość zadłużenia przed
    generowaniem wyciągu (wtedy praktycznie nie byłaby to kk), albo płacił co jakiś czas,
    w końcu to śmieszna kwota. Ale jak się okazało mogę mieć kk i nie płacić tego - więc
    nie płacę :-)

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 20. Data: 2015-07-13 17:54:16
    Od: em <e...@g...com>

    Czy komuś udało się skutecznie wypowiedzieć ubezpieczenie dla karty wydanej przed 10
    kwietnia 2015?