eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWizz Air Raiffeisen Polbank › Re: Wizz Air Raiffeisen Polbank
  • X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr36926qga.35.1436264362861; Tue, 07 Jul
    2015 03:19:22 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.48.11 with SMTP id n11mr36926qga.35.1436264362861; Tue, 07 Jul
    2015 03:19:22 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!wf20no1282537igc.0!
    news-out.google.com!4ni74491qgh.1!nntp.google.com!w90no1289382qge.0!postnews.go
    ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 7 Jul 2015 03:19:22 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mlv33f$i2e$1@usenet.news.interia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.1.96;
    posting-account=slp3xwoAAACLPLlkEq9__F0vcHddfuJE
    NNTP-Posting-Host: 164.127.1.96
    References: <T...@n...news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <mlv33f$i2e$1@usenet.news.interia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Wizz Air Raiffeisen Polbank
    From: MrMrooz <z...@g...pl>
    Injection-Date: Tue, 07 Jul 2015 10:19:22 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:614306
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2015 20:36:32 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    ....
    > Ja wlasnie skladalem wniosek o zamiane i wmawiaja mi, ze jest jakies
    > ubezpieczenie obowiazkowe, oczywiscie podpieralem sie informacjami ze strony
    > banku, ale na inforlinii i w oddziale twierdza, ze jest obowiazkowe. W koncu
    > doszedlem do wniosku, ze nie bede sie kopal z koniem i sarowalem sobie
    > dalsza dyskusje, w przypadku ubezpieczen prawo daje mozliwosc odstapienia w
    > ciagu 30 dni i mam zamiar to zrobic :).
    Tam co człowiek to inne zdanie :-), faktycznie lepiej się nie kopać z koniem. Brać
    kartę i reklamować jak naliczą ubezpieczenie.
    Mi naliczyli na pierwszym wyciągu a po reklamacji oddali. Właśnie mi się zamknął
    drugi wyciąg i ubezpieczenia już nie ma.

    Pozdrawiam
    Michał M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 07.07.15 12:53 geos
  • 07.07.15 13:52 MK
  • 07.07.15 14:07 MrMrooz
  • 13.07.15 17:54 em
  • 13.07.15 18:11 MK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1