  • 1. Data: 2012-05-02 23:59:48
    Temat: Wisniowy Rafi ;)
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Wlasnie zagladnalem we wlasciwosci rachunku oszczednosciowego
    bo zastanowilo mnie ze nie ma zadnych odsetek, a kilka dni byla tam kasa :)
    No i widze naliczone odsetki - data generowania wyc. 7-05-2012
    Podobnie jest we wlasciwosciach ror.
    Moze to wlasnie bedzie TA data ... wisienkowa ? ;)

  • 2. Data: 2012-05-03 00:13:14
    Temat: Re: Wisniowy Rafi ;)
    Od: gral <n...@e...pl>

    Waldek napisał(a):
> [...]
    > No i widze naliczone odsetki - data generowania wyc. 7-05-2012
    > Podobnie jest we wlasciwosciach ror. Moze to wlasnie bedzie TA data ...

    mam to samo. czekamy zatem do poniedziałku :)

  • 3. Data: 2012-05-03 00:13:57
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-02 23:59, Waldek pisze:
    > No i widze naliczone odsetki - data generowania wyc. 7-05-2012
    > Podobnie jest we wlasciwosciach ror. Moze to wlasnie bedzie TA data ...
    > wisienkowa ? ;)

    A czy przypadkiem 7.04 nie podpisywałeś umowy? U mnie data to 13. i
    chyba wtedy byłem w oddziale...

  • 4. Data: 2012-05-03 00:39:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > No i widze naliczone odsetki - data generowania wyc. 7-05-2012
    > Podobnie jest we wlasciwosciach ror. Moze to wlasnie bedzie TA data ...

    Pewnie zakładałes siódmego. Kapitalizacja jest miesięczna i wyciąg też
    generowany w miesiąc od dnia załozenia.

  • 5. Data: 2012-05-03 01:27:25
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > A czy przypadkiem 7.04 nie podpisywałeś umowy? U mnie data to 13. i chyba
    > wtedy byłem w oddziale...

    W umowie mam date otw. r-ku 2-04

  • 6. Data: 2012-05-03 01:29:24
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > W umowie mam date otw. r-ku 2-04

    No mozliwe 2-04 wystawione papiery
    5-04 podpisalem kurierem 7-04 mogly wrocic do banku :D

  • 7. Data: 2012-05-03 09:54:23
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 2 maja 2012 23:59:48 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Moze to wlasnie bedzie TA data ... wisienkowa ? ;)

    Wg mnie nie można było spełnić warunków promocji w kwietniu, ponieważ regulamin mówi
    o transakcjach przeprowadzonych w dwóch kolejnych miesiącach. Więc dopiero po
    operacjach wykonanych w maju, będą wisienki.

  • 8. Data: 2012-05-03 10:12:45
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-05-03 09:54, m...@g...com pisze:
    > Wg mnie nie można było spełnić warunków promocji w kwietniu, ponieważ regulamin
    mówi o transakcjach przeprowadzonych w dwóch kolejnych miesiącach. Więc dopiero po
    operacjach wykonanych w maju, będą wisienki.

    Za kwiecień powinny być w maju, a za maj w czerwcu.

    Ja już spełniłem warunki za oba miesiące :)

    Mr. Owl.

  • 9. Data: 2012-05-03 10:36:42
    Od: gral <n...@e...pl>

    m...@g...com napisał(a):

    > Wg mnie nie można było spełnić warunków promocji w kwietniu, ponieważ regulamin
    mówi o transakcjach przeprowadzonych w dwóch kolejnych miesiącach. Więc dopiero po
    operacjach wykonanych w maju, będą wisienki.

    Całkiem możliwe. Tym niemniej regulamin jest niechlujny i niejednoznaczny.
    Zatem przy takiej interpretacji pierwsza premia musiałaby się pojawić do
    końca maja (transakcje w kwietniu i maju spełniły warunki), druga do
    końca czerwca.

  • 10. Data: 2012-05-03 15:53:54
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    gral wrote:

    > mam to samo. czekamy zatem do poniedziałku :)

    Ech, daliby wreszcie te stowke, to by sie czlowiek nie niecierpliwil w ten
    dlugi weekend...
    --
    pozdr.
    ls