  • 1. Data: 2012-04-30 22:04:41
    Temat: Optima - nowe stare środki ;)
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W Optimie chyba mają wielki burdel... w tym miesiącu polikwidowałem
    wszystkie lokaty jednodniowe i środki poszły do aliora, później
    przelałem im jakieś mikrooszczędności na bieżące wydatki, a dziś patrzę:

    30-04-2012 Podatek od odsetek -0,53
    30-04-2012 Odsetki standardowe 2,21
    30-04-2012 Odsetki promocyjne 0,55

    W mojej ocenie nie wysłałem im żadnych nowych środków bo w żadnym
    momencie saldo nie było większe od tego w 'magicznym' dniu z promocji...
    cuda jakieś czy co?

    Jak będę się bardzo nudził to spróbuję jeszcze prześledzić zmiany salda
    w kwietniu i zobaczyć skąd powyższe kwoty się wzięły ;)

  • 2. Data: 2012-04-30 22:35:08
    Temat: Re: Optima - nowe stare środki ;)
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 22:04:41 +0200, osa napisał(a):

    > W Optimie chyba mają wielki burdel... w tym miesiącu polikwidowałem
    > wszystkie lokaty jednodniowe

    W tym miesiącu - to znaczy kiedy? O zaliczeniu do środków starych/nowych
    decyduje saldo na koniec dnia 05.04.2012.

  • 3. Data: 2012-04-30 22:38:16
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-30 22:35, jureq pisze:

    > W tym miesiącu - to znaczy kiedy? O zaliczeniu do środków starych/nowych
    > decyduje saldo na koniec dnia 05.04.2012.

    Lokaty likwidowałem w tym misiącu czyli kwietniu, ale już po tej
    magicznej dacie ;) więc raczej nowych środków niet...

    W konkurencyjnym wątku jest ciekawa teoria dot. nazewnictwa odsetek w
    grupach 4.6 - 5.8 - 6.5 i mnie nawet przekonuje :)