  • 1. Data: 2013-09-12 16:51:58
    Temat: Wiśnie karciane od Szatana
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    30 wiśni od BZWBKKBSantander...

    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/oferta-na-klik/karta-k
    redytowa.html

    Za kliknięcie po kartę kredytową.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-09-12 18:19:58
    Temat: Re: Wiśnie karciane od Szatana
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Sep 2013 16:51:58 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >30 wiśni od BZWBKKBSantander...
    >
    > http://www.bzwbk.pl/mikrosite/oferta-na-klik/karta-k
    redytowa.html

    >Za kliknięcie po kartę kredytową.

    6. Liczba nagród jest ograniczona i wynosi 100 sztuk.

    WAM

  • 3. Data: 2013-09-12 18:27:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Sep 2013 18:19:58 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    redytowa.html

    >6. Liczba nagród jest ograniczona i wynosi 100 sztuk.
    I jeszcze:
    (na dole przy RRSO): opłata roczna za kartę główną 58 zł

    Instrukcja jak zamówić:
    ***
    Zaloguj się do serwisu bankowości elektronicznej BZWBK24
    Przejdź do zakładki ,,Oferta dla Ciebie"
    W sekcji ,,Kredyty" kliknij ,,Karta kredytowa"
    Na ekranie pojawi się maksymalna kwota limitu o jaką możesz wnioskować
    bez zbędnych formalności - NA KLIK. Kliknij ,,Zamów teraz"
    ***

    Zalogowalem sie i niestety w sekcji ,,Kredyty" klikam ,,Karta kredytowa"
    i nie mam tam zadnej kwoty maksymalnej podanej :)

    WAM

  • 4. Data: 2013-09-13 11:34:57
    Od: pws <p...@g...com>

    Po pierwsze, tak jak napisał WAM, tylko 100 pierwszych osób, wiec nawet nie warto się
    w to teraz bawić...
    Sam widziałem to już na początku września (reklama przy logowaniu do systemu), ale
    już wtedy było pewnie za późno (zważywszy głownie na tę właśnie reklamę).

    W poprzedniej, sierpniowej edycji było przynajmniej 200 nagród, ale zauważyłem ją z
    kolei dopiero pod koniec miesiąca. No i ta nagroda na rachunek KK, a nie na zwykłe
    konto.

    Po drugie, opłata za kartę chyba jest anulowana po jakichś tam warunkach, nawet nie
    sprawdzałem tego, bo szkoda czasu. tak czy siak, kartę i tak można by było zamknąć po
    otrzymaniu premii. Albo przy zamykaniu dostać w ramach utrzymania klienta/produktu
    zwolnienie z opłaty (najlepiej dożywotnie:) i jeszcze może jakiś procencik (albo
    kilka) MB... ;)

    Po trzecie, Eneuel, masz mistrzowski zapłon... (promo do 1 września) ;)

  • 5. Data: 2013-09-14 00:22:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" 7...@g...co

    : Po trzecie, Eneuel, masz mistrzowski zapłon... (promo do 1 września) ;)

    Refleks mam -- to prawda. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'