    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wirtulna VISA w PKO BP
    Date: Tue, 10 Sep 2002 10:17:45 +0200

    news:alk3c0$d3h$1@news.onet.pl...

    > Zakupy mozna robic przez telefon lub Internet ;)

    Jedna i druga karta tak samo, dodajmy dla scislosci

    > Teoria, teoria, a praktyka zyciem :)
    > Oczywiscie prawdopodobienstwo nie jest duzo.

    Dla obu kart takie samo, dodajmy

    > No chyba nie twierdzisz, ze karta ma badziewny limit 50 zl :)

    Nie. Ma wiekszy.

    > Tak samo ze
    > zwyklej VC nie oczyscisz od razu konta, ale masz duze szandse.

    Z VC charge masz duzo wieksze szanse bo klient dostaje rozliczenie po
    miesiacu i dopiero wtedy sie orientuje ile stracil.

    > Czy masz pewnosc, ze karta BP czy Investbanku dziala wszedzie?

    Nie wiem nic o karcie Investbanku, a moje doswiadczenia z karta wirulana PKO
    BP sa zbyt skromne zebym mowil, ze "dziala wszedzie". Na tej grupie nie
    spotkalem skargi na niedzialanie karty PKO BP, a wiele skarg na eKarte
    mBanku. Ja swoje zakupy z Polski i z USA dostalem. Tyle wiem.

    > Jesli nie dziala, to co za problem? :)

    Nie masz jakichs rozsadnych argumentow?
    A jesli nie dziala bo sklep nie chce wysylac, ale zlodziej bedzie chcial
    pobrac?

    > tym
    >
    > Istotnie - dzieje sie tak w przypadku niektorych sklepow - np. Merlina
    > (czasami).

    Czyli bywa i to cale "bezpieczenstwo" palcem na wodzie pisane.
    I nie pisz glupot, ze bank tylko dla jednego kontrahenta obciaza niewlasciwe
    konto. Po prostu to robi.

    --
    Pozdrowienia
    ---