  • Data: 2002-01-20 16:31:13
    Temat: Re: Wirtualna reklamacja... (długie)
    Od: "LeszekR." <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-01-20 16:32, Użytkownik Bart^(3)omiej Rozkrut napisał:

    > Witam,
    >
    > Chciałbym ostrzec obecnych jak i przyszłych klientów mBanku przed
    > oprogramowaniem oraz obsług? reklamacji wyżej wymienionego banku.

    Miałem identyczną sytuację jak Ty. Saldo plus, środki dostępne minus,
    dwa razy ściągnięta kwota. Tylko u mnie mLinka zachowała się inaczej. Po
    konsultacj stwierdziała iż sklep coś namieszał z datami i mBank ma 7 dni
    na poprawne zaksięgowania transakcji. Póżnym wieczorem stany były ok.
    Może jest tak jak piszesz-ręczne poprawianie, a może faktycznie system
    rozlicza transakcje póżniej. Ale mBank, nam klientom powinien to
    wyjaśnić rzetelnie.

    Amehat