  • Data: 2002-01-20 16:15:08
    Temat: Re: Wirtualna reklamacja... (długie)
    Od: "Krab" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Bartłomiej Rozkrut" <b...@O...pl> napisal w wiadomosci
    > Chciałbym ostrzec obecnych jak i przyszłych klientów mBanku przed
    > oprogramowaniem oraz obsługą reklamacji wyżej wymienionego banku.

    :-)) wszystko bywa piekne - az do czasu kiedy przedstawia sie im zarzuty
    inna w faktach, ale podobna w rozwiazaniu przygode mialem z lg, tez za
    wszelka cene proba udowodnienia, ze nic nie ma - nic nie mialo miejsca
    :-(( rozmowa gluchego ze slepym

    > 17. W czwartek rano na moim eKoncie było saldo 125 zł, a dostępne środki
    były
    > ujemne -37 zł !!!

    hmm,
    nie mam ich ekarty (bo uwazam ze konkurencja ma wystaczajace mi i tansze
    oferty) ale mam jedno pytanie
    wydawalo mi sie, ze transakcje ekarta nie moga obciazyc ekonta, przeciez po
    to wlasnie jest tam opcja ladowania i rozladowania ekarty - jak to mozliwe,
    ze obciazono w sumie INNE konto ?? niz te z ktorego dokonano transakcji ?
    czy ekarta nie ma osobnego konta ?
    nie wyobrazam sobie aby np w inteligo po transakcji z jednego konta -
    obciazono mi w sumie INNE konto ta transakcja - chociaz - (hihi) diabli ich
    wiedza :-((
    Mozesz cos napisac w tym temacie - jak to jest ze obciazono ekonto ? czy to
    zgodne z reg ?
    Jak rozumiem - na dzisiaj - w historii rachunku nie ma sladu po tej operacji
    ?