  • 1. Data: 2004-02-05 10:59:49
    Temat: Wirtualna VISA - fajny gadżet?
    Od: "Dawid" <d...@W...gazeta.pl>

    Po co mBank wydaje wirtualne karty VISA skoro one nie działają? Ja wiem, że
    ktoś je pewnie honoruje, ale jeżeli nie mogą nią zapłacić w
    najpopularniejszej polskiej księgarni internetowej (!) ani kupić biletu w
    Locie to znaczy, że zamawiając ją dałem sie "skusić na lep demagogicznej
    agitacji" mBanku. Klasyczny ruski rower. Fajny, tylko szkoda, że nie ma
    pedałów. :) Jak w skeczu "Naś klient naś pannn!"
    -Dlaczego nie ma kopytek a w karcie są?
    -Chłyt mekrentigowy. Ale działa.
    Gwoli sprawiedzliwości dodam, że w księgarni internetowej WHSmith (UK) udało
    mi się nią zapłacić. Czemu nie wszyscy w Polsce to obsługują? Wina banku?
    Firm? A może ogólne zacofanie?

  • 2. Data: 2004-02-05 11:04:10
    Temat: Re: Wirtualna VISA - fajny gadżet?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Dawid <d...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Po co mBank wydaje wirtualne karty VISA skoro one nie działają? Ja
    > wiem, że ktoś je pewnie honoruje, ale jeżeli nie mogą nią zapłacić w
    > najpopularniejszej polskiej księgarni internetowej (!) ani kupić

    http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.strona?n
    azwa=s_mbank

    Serio nie dziala??? ;) Przeciez to ta sama?

  • 3. Data: 2004-02-05 11:20:46
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bvt89u$5hb$1@news.onet.pl...

    > http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.strona?n
    azwa=s_mbank

    > Serio nie dziala??? ;) Przeciez to ta sama?

    oczywiście, że działa w merlinie i w wielu innych sklepach też.
    Nie powinno być problemu.

    Czasem sie zdarza zapomniec załadować... :)))

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2004-02-05 11:25:41
    Od: " " <d...@N...gazeta.pl>

    zaraz mnie szlag trafi. :) wierzcie lub nie, załadowałem ją, sprawdziłem 5
    razy dane, podałem cvv i nie udało mi się zapłacić w merlinie. pojawiały się
    jakieś absurdalne komunikaty. no to zadzwoniłem do mbanku, czy z kartą
    wszystko ok. jest ok. ostatecznie zapłace przelewem. Za 50 gr. ;) a w locie
    się nie da na 100% :)
    pozdrawiam, dawid

  • 5. Data: 2004-02-05 11:49:54
    Od: "user" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    udało
    > mi się nią zapłacić. Czemu nie wszyscy w Polsce to obsługują? Wina banku?

    mi w 2003 roku dzialala- w merlinie tez

  • 6. Data: 2004-02-05 12:21:23
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakieś absurdalne komunikaty. no to zadzwoniłem do mbanku, czy z kartą
    > wszystko ok. jest ok. ostatecznie zapłace przelewem. Za 50 gr. ;) a w

    no cóż... jakby Ci to zgrabnie i subtelnie ująć... miałeś po prostu
    pecha:)))
    W merlinie płacę tą kartą co najmniej raz w miesiącu i jeszcze nie miałam z
    tym żadnego problemu.

    Nie wiem co to były za "absurdalne komunikaty" ale może n.eCard był
    przeciążony??
    to oczywiście tylko sugestia...

    Nie podejmuje się wyjaśnienia tego pecha:)))

    Pozdrawiam i życzę powodzenia nastepnym razem
    Karolina

  • 7. Data: 2004-02-05 17:27:09
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    udało
    > mi się nią zapłacić. Czemu nie wszyscy w Polsce to obsługują? Wina banku?

    Ja płaciłem ekartą w Helionie (autoryzacji dokonuje eCard) i wszystko było
    OK.

  • 8. Data: 2004-02-06 08:19:59
    Od: Azazell <j...@g...pl>

    Dawid wrote:

> [...]
    >mi się nią zapłacić. Czemu nie wszyscy w Polsce to obsługują? Wina banku?

    oprócz tego, że trza załadować kartę to trzeba ją po otrzymaniu z banku
    aktywować w teleserwisie. właśnie kiedyś się zdziwiłem, bo mimo, że
    pokazywało w internecie że jest aktywna to okazało się, że nie tak do
    końca ona jest aktywna i jak próbowałem nią zapłacić za granicą to z
    mbanku zadzwonili i mnie o tym grzecznie poinformowali, że ktoś tam z
    ameryki próbuje obciążyć mi nieaktywną kartę.
    i mnie w merlinie też działa i zawsze działała. i w kilku innych
    przypadkach i w czechach też. i we wspomnianej ameryce.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

  • 9. Data: 2004-02-06 13:08:45
    Od: d...@p...onet.pl

    > Po co mBank wydaje wirtualne karty VISA skoro one nie działają?

    Jeżeli faktycznie karta jest "naładowana" kasą i aktywowana.

    Jedyne wyjście to po nieudanej próbie autoryzacji sam zadzwoń do
    centrum kart(nr jest na ich WWW) a poznasz powód odmowy.

    Można też poprosić mbank o kontakt z centrum kart i podanie powodu odmowy.

    pozdr.