  • 11. Data: 2007-01-11 10:17:39
    Temat: Re: Windykacja przez PKO BP
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Michal Jankowski wrote:
    > Do tego pytanie, czy ktoś w ogóle kupi mieszkanie z lokatorami...
    > No,
    > chyba że jakiś mafiozo, który ich wyrzuci siłą.

    Oczywiscie ze ludzie kupuja. A pozbyc sie takich lokatorow jest bardzo
    latwo. Tyle, ze to NTG.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-01-11 12:20:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.01.2007 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:

    > Inna rzecz, że praktycznie nikt ich nie wyeksmituje, bo nie ma dokąd.
    > I będą dalej tam mieszkać, tylko że na cudzym i w strachu.
    >
    > Do tego pytanie, czy ktoś w ogóle kupi mieszkanie z lokatorami... No,
    > chyba że jakiś mafiozo, który ich wyrzuci siłą.

    Takie mieszkanie kosztuje kilkanaście, a czasem i kilkadziesiąt procent
    mniej, niż bez lokatorów. Jeśli ktoś ma te pieniądze i mu leżą bezczynnie
    (a są ludzie, którzy mają), to jest to złoty biznes. Promocja cenowa,
    tylko trzeba odczekać ten rok, dwa lub trzy. W końcu się ich wyeksmituje,
    a może i wysądzi od gminy odszkodowanie za niemożność eksmisji...
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 13. Data: 2007-01-11 12:36:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 11 Jan 2007 09:33:11 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >I myślisz, ze to będzie skuteczne ?

    Jesli jeszcze nie wszedł do akcji komornik, to tak. Liczy się moment
    wszczęcia postępowania komorniczego.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Ponidzie_2006/

  • 14. Data: 2007-01-11 12:37:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 11 Jan 2007 10:16:09 +0100, RobertS
    <r...@x...pl> wrote:

    >To NIC nie da. Żeby takie działalnie było skuteczne, należało je
    >przeprowadzić przed zaciągnięciem zobowiązania.

    Nie. Żeby było nieskuteczne, to na nieruchomości musiałby być zastaw
    ustanowiony.

  • 15. Data: 2007-01-11 12:42:00
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Jesli jeszcze nie wszedł do akcji komornik, to tak. Liczy się moment
    > wszczęcia postępowania komorniczego.

    Bzdura. Podaj podstawe prawna.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2007-01-11 16:10:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Thu, 11 Jan 2007 13:42:00 +0100, "Mithos" <f...@a...pl> wrote:

    >Bzdura. Podaj podstawe prawna.

    Podaj podstawę tego, co mówisz. Znaczy, że można windykować z majątku,
    który nie został zajety przez komornika.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Grzybki.jpg

  • 17. Data: 2007-01-11 17:16:32
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

    Dziękuę wszystkim uczestnikom za informacje. Teorię to ja jakoś znam, gorzej z
    praktyką. Czy kotoś z Was zetknął się z taka sytuacją?
    Jak to przebiega czasowo?

    Pozdrawiam
    Morski

  • 18. Data: 2007-01-11 18:58:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Podaj podstawę tego, co mówisz. Znaczy, że można windykować z majątku,
    > który nie został zajety przez komornika.

    Chodzi o to, ze teraz jakiekolwiek zbycie nieruchomosci czy tez
    ruchomosci wiekszej wartosci nic nie da i tylko skomplikuje sytuacje
    dluznika, bo te umowy moga zostac uniewaznione, bank zajmie zbyte
    rzeczy, a dluznik bedzie mial kolejnych wierzycieli na karku, ktorym
    bedzie musial oddac pieniadze (o ile ich nie wyda).

    Innymi slowy liczy sie moment powstania zobowiazania.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-01-11 20:17:30
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Thu, 11 Jan 2007 11:02:46 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Do tego pytanie, czy ktoś w ogóle kupi mieszkanie z lokatorami... No,
    > chyba że jakiś mafiozo, który ich wyrzuci siłą.

    W Krakowie na ten przykład kupują. Licytacje komornicze lokali mieszkalnych
    cieszą się coraz większym powodzeniem. Większość z licytujacych
    wygląda na ludzi zawodowo zajmujących się tematem (choć niekoniecznie
    od razu na mafiozów). Stąd podejrzewam, że raczej na tym nie tracą...

    --
    Andrzej Rumin

  • 20. Data: 2007-01-12 03:43:55
    Od: "Morski" <m...@o...pl>

> [...]
    > bedzie musial oddac pieniadze (o ile ich nie wyda).
    >
    > Innymi slowy liczy sie moment powstania zobowiazania.

    Oj tutaj to mam opinię że o ile nie ma obciążonej hipoteki, to nie mozna
    unieważnić uwomy zawrtej przez nabywcę w dobrej wierze.
    Ale pozostaje u mnie wtedy problem uchylania sie od egzekucji komorniczej, która
    jest objęta postępowaniem karnym.
    Co Wy na to?
    Morski