  • 1. Data: 2012-12-11 13:49:51
    Temat: Wiewiórki zaspały ?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    A propos wiewiórek - nie powinny juz dac orzeszkow ?
    na ogol kolo 7-go dawaly ... wlasnie patrze a tu nie ma :/

    Czy dobrze pamietam ze okres uznaniowy transakcji kartowych to 27 - 27 danego
    m-ca ?
    No to sprawdzam ze w okresie od 31.10 - 19.11 bylo wiecej niz 3 op. i > 300 w
    sumie
    i oczywiscie wymagany wpływ ... a orzeszkow brak - reklamowac ?

  • 2. Data: 2012-12-11 13:56:12
    Temat: Re: Wiewiórki zaspały ?
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 13:49:51 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    >
    > sumie
    >
    > i oczywiscie wymagany wpływ ... a orzeszkow brak - reklamowac ?

    Ja już dostałem, wczoraj bylo zaksięgowane na koncie.

  • 3. Data: 2012-12-11 14:27:31
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2012 13:49:51 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
    > A propos wiewiórek - nie powinny juz dac orzeszkow ?
    >
    > na ogol kolo 7-go dawaly ... wlasnie patrze a tu nie ma :/

    Ja dostalem w pt (7XII)

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-12-11 14:36:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldek wrote:
> [...]
    > 300 w sumie
    > i oczywiscie wymagany wpływ ... a orzeszkow brak - reklamowac ?

    z przykroscia informujemy ze twoje wiewiorki rozjechala ciezarowka.

  • 5. Data: 2012-12-11 15:35:31
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :
    > z przykroscia informujemy ze twoje wiewiorki rozjechala ciezarowka.

    Weź sobie nie żartuj. Napisałbyś lepiej coś pozytywnego. Np. że
    jakiegoś bankowca rozjechała ciężarówka. Ale nie, do wiewiórek się
    czepia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-12-11 15:37:51
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Weź sobie nie żartuj. Napisałbyś lepiej coś pozytywnego. Np. że jakiegoś
    > bankowca rozjechała ciężarówka. Ale nie, do wiewiórek się czepia.

    No wiec jednak wiewiorki zaspaly ;P

    - wlasnie wyjasnilem sprawe tel. z dozorca wiewiorek
    ktory przyjal jak najbardziej sluszna reklamacje :>

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-12-12 07:46:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ka7a5m$goa$...@n...news.atman.pl