  • 11. Data: 2013-08-03 22:46:53
    Temat: Re: Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 03-08-2013 12:16, Kris pisze:

    > Darmowych obiadków nie ma.

    Właśnie. Dlatego bank powinien mi płacić za kasę którą u nich trzymam i
    którą obracają. Jak nie chcą to wsadzę do skarpety i g... zarobią :>

  • 12. Data: 2013-08-04 09:19:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 sierpnia 2013 22:46:53 UTC+2 użytkownik szod napisał:

    > Właśnie. Dlatego bank powinien mi płacić za kasę którą u nich trzymam i
    >
    > którą obracają. Jak nie chcą to wsadzę do skarpety i g... zarobią :>

    Skoro nie chca płacić za Twoja kasę widocznie jej nie potrzebują.

  • 13. Data: 2013-08-04 10:13:55
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-03 22:46, szod pisze:

    > Właśnie. Dlatego bank powinien mi płacić za kasę którą u nich trzymam i
    > którą obracają. Jak nie chcą to wsadzę do skarpety i g... zarobią :>

    Tak się właśnie zaczyna kryzys :)
    Wyobraź sobie, że wszyscy trzymają w skarpecie (albo zakopane w
    ogródku). Nikt nic nie kupuje, nie ma od kogo pożyczyć na nowy biznes...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2013-08-04 13:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Aug 2013 03:16:43 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> [...]
    > usługi, za usługi trzeba płacić. Piszesz ze będziesz zamykał
    > niepotrzebne/ nieużywane konta itp. I ok. Podejrzewam jednak że
    > otwierane te konta/ karty itp były nie dlatego że były potrzebne
    > tylko dlatego że jakas promocja była, bank 20zł dał czy jakis inny
    > gadzet. Darmowych obiadków nie ma. Kończa sie czasy "wiśniobrania"
    > i nadchodzi normalność- masz konto czy karte to płacisz wg TOiP.
    > Korzystasz aktywnie z konta czy karty, to wtedy opłaty moga byc
    > zerowe albo nwet bank może się podzielić z Toba swoim zyskiem(zwrot

    Z karty - bo inne operacje to dla banku koszt. No chyba ze za drobna
    oplata, wtedy moze i zysk, ale klient nie lubi.

    > A ci nie dość sprytni to przeważnie
    > własnie "wiśniobiorcy" jak bank dawał 50zł to podpisywali co tam
    > tylko bankier podsunął, jak teraz bank upomina sie o np zaległe
    > opłaty za konto to płacz i lament i pisanie że banki oszukuja itp.

    No wiesz, o forme chodzi.
    Zebym ja sie musial co miesiac na konto logowac i sprawdzac czy
    przypadkiem czegos nie wymislili ...

    Ale skoro tak, to my tez bedziemy sprytni - bedziemy zamykac konta
    zaraz po zebraniu wisienek :-)
    A jak ilosc kont spadnie, to banki beda sie bic o klienta i dawac
    coraz wiecej wisieniek, liczac ze klient przyjdzie i zostanie na
    dluzej :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-08-04 14:09:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Aug 2013 13:37:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > Z karty - bo inne operacje to dla banku koszt. No chyba ze za drobna
    > oplata, wtedy moze i zysk, ale klient nie lubi.

    No karty to też nie do końca taki zyska dla banku, bo np. karta tylko do
    bankomatu a płacisz gotówką - to dla banku tylko strata jeżeli kartę masz
    darmową i wszystkie wypłaty z niej.

    --
    xbartx

  • 16. Data: 2013-08-04 15:28:59
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 04-08-2013 10:13, sqlwiel pisze:

    > Tak się właśnie zaczyna kryzys :)
    > Wyobraź sobie, że wszyscy trzymają w skarpecie (albo zakopane w
    > ogródku). Nikt nic nie kupuje, nie ma od kogo pożyczyć na nowy biznes...

    To że ktoś trzyma w skarpecie, nie znaczy że nic nie kupuje. To bank
    straci na tym, bo pożyczki z tego nie da :P

  • 17. Data: 2013-08-04 15:44:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Aug 2013 15:28:59 +0200, szod napisał(a):

    > To że ktoś trzyma w skarpecie, nie znaczy że nic nie kupuje. To bank
    > straci na tym, bo pożyczki z tego nie da :P

    z samego kupowania kredyt na inwestycje sie nie wezmie.

    potem skarpeta pogrubieje, przyjda zlodzieje i ukradna, albo
    zainwestuje czlowiek w jakis interes, straci, albo pozyczy komus na
    inwestycje, ten nie odda i tak powoli pomysli ze warto zaplacic
    bankowi za uslugi .. :-)

    J.

  • 18. Data: 2013-08-04 15:46:28
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 04-08-2013 15:44, J.F. pisze:

> [...]
    > zainwestuje czlowiek w jakis interes, straci, albo pozyczy komus na
    > inwestycje, ten nie odda i tak powoli pomysli ze warto zaplacic

    A potem przyjdą problemy i ani się człowiek obejrzy a państwo położy
    łapę na kasie bo braki duże będą - drugi Cypr :P

  • 19. Data: 2013-08-04 21:30:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 sierpnia 2013 13:37:15 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > No wiesz, o forme chodzi.
    >
    > Zebym ja sie musial co miesiac na konto logowac i sprawdzac czy
    >
    > przypadkiem czegos nie wymislili ...
    Jeśli nie masz w umowie czegoś na wzór gwarancji ceny to trzeba sprawdzać. Tak jak
    cene chleba w sklepie.
    > Ale skoro tak, to my tez bedziemy sprytni - bedziemy zamykac konta
    >
    > zaraz po zebraniu wisienek :-)
    O i tak by było rosądniej. Ale jak ktoś nie dośc sprytny i nie wie co podpisuje, byle
    wisnie wziąć i o temacie zapomina to niech płaci jak się żniwa skończą.

  • 20. Data: 2013-08-05 14:56:18
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 4 Aug 2013 15:44:52 +0200, J.F. napisał(a):

    > z samego kupowania kredyt na inwestycje sie nie wezmie.

    Ale skąd wziąć środki na akcje kredytową to nie jest mój problem, tylko
    banku!
    A jeśli bank szuka frajerów, którzy mu za darmo sfinansują akcję
    kredytową, to niech sobie dalej szuka.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof