  • 1. Data: 2004-09-16 12:51:18
    Temat: Większe bezpieczeństwo kart Diners Club
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Diners Club Polska, jako pierwszy wśród wystawców kart w Polsce, we
    współpracy z firmą Securia, wprowadził do pakietu karty nową usługę -
    "Breloczek".
    Usługa jest oferowana z myślą o zapewnieniu jeszcze większego bezpieczeństwa
    Posiadaczom kart DC.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,6568

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-09-16 13:01:43
    Temat: Re: Większe bezpieczeństwo kart Diners Club
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisała:

> [...]
    >"Breloczek".
    >Usługa jest oferowana z myślą o zapewnieniu jeszcze większego bezpieczeństwa

    Ta... A usługa ma tyle wspólnego z kartą...

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-09-16 13:22:21
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 9/16/2004 2:51 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał :
> [...]
    > "Breloczek".
    > Usługa jest oferowana z myślą o zapewnieniu jeszcze większego bezpieczeństwa

    To ma być news? Breloczek dostałem kilka miechów temu :)

  • 4. Data: 2004-09-16 13:24:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wizardx12 <w...@p...onet.pl> wrote:
    > To ma być news? Breloczek dostałem kilka miechów temu :)

    Z wrzesnia! :) Znaczy bryloczek do karty? :)

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-09-16 13:27:33
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 9/16/2004 3:24 PM, Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał :

    > Z wrzesnia! :) Znaczy bryloczek do karty? :)

    Znaczy :)

  • 6. Data: 2004-09-17 00:18:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Coś niecoś ma: http://www.blokada.pl/content.php?sec_id=1#cards

  • 7. Data: 2004-09-17 07:12:07
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    S.T. wrote:

    > Coś niecoś ma: http://www.blokada.pl/content.php?sec_id=1#cards

    nie znalem tej uslugi, ciekawa stroniczka
    ja dla swojej rodziny sam prowadze arkusz z takimi danymi o kartach i telefonach
    *** blad ***