  • 1. Data: 2004-09-16 10:23:40
    Temat: Kredyt studencki - pytanie do znawców tematu
    Od: "Patryk" <p...@o...pl>

    Witam!

    Mam pytanie, a w zasadzie problem dotyczący kredytów studenckich;
    Moja dziewczyna składa co roku podanie o kredyt studencki i co roku dostaje
    odmowę. Ma bardzo niskie dochody (pon.300zl/os) i nie ma odpowiednio
    sytuowanych żyrantów. Ze względów rodzinnych tylko jej mama może żyrowac
    kredyt ale ona ma bardzo niskie zarobki i to nie wystarcza. Oczywiście mówie o
    sytuacji gdzie 70% porecza Bank Gospodarstwa Krajowego. Nie bardzo to rozumiem
    ale wychodzi na to, że te 30% to tez za duzo zeby wystarczyl jeden zyrant o
    malych dochodach.
    Ja sam biore ten kredyt juz 5 rok ale sytuacja mojej dziewczyny mnie
    bulwersuje. Od 3 lat stara sie o kredyt bezskutecznie. Ma bardzo ciezka
    sytacje finansowa. Czy rzeczywiscie jest to kredyt tylko dla bogatych (gorna
    granica przyznawania 1400zl/na osobe(!))? Czy moze jednak istnieje sposob na
    to, aby w tym roku go otrzymala? Prosze o odpowiedz zorientowane osoby. Moze
    ktorys bank ma lagodniejsze wymogi?

    Pozdrawiam
    Patryk

  • 2. Data: 2004-09-16 12:24:27
    Temat: Re: Kredyt studencki - pytanie do znawców tematu
    Od: "Secio" <s...@p...gazeta.pl>

    Patryk wrote:
> [...]
    > jednak istnieje sposob na to, aby w tym roku go otrzymala? Prosze o
    > odpowiedz zorientowane osoby. Moze ktorys bank ma lagodniejsze wymogi?

    Z w jakim banku starala sie o kredyt ? Z tego co wiem, ze najlagodniejsze
    wymogi ma PKO BP. Wystarczy isc przedstawic sytuacje i powiedza 'jakich'
    trzeba znalezc zyrantow.

    Pzdr,
    Mariusz

  • 3. Data: 2004-09-16 12:35:58
    Od: "Patryk" <pajestkp(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "Secio" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Z w jakim banku starala sie o kredyt ? Z tego co wiem, ze najlagodniejsze
    > wymogi ma PKO BP. Wystarczy isc przedstawic sytuacje i powiedza 'jakich'
    > trzeba znalezc zyrantow.

    probowala w PKO BP, PeKaO SA, BGŻ - wszedzie bezskutecznie.

    Patryk

  • 4. Data: 2004-09-16 13:33:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Patryk" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dostaje
    > odmowę. Ma bardzo niskie dochody (pon.300zl/os) i nie ma odpowiednio

    ZTCP to kredyty studenckei byly dla niezamoznych studentow, ale dla tych
    najmniej zamoznych to raczej tylko stypendia/zapomogi niestety...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2004-09-16 20:00:43
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Patryk napisał:

    > probowala w PKO BP, PeKaO SA, BGŻ - wszedzie bezskutecznie.

    No to jeszcze zostało kilka banków. Może w BOŚ? Mnie się udało tam
    załatwić kredyt studencki.

    K.

  • 6. Data: 2004-09-18 10:27:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 16 Sep 2004 12:23:40 +0200, "Patryk" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    >sytacje finansowa. Czy rzeczywiscie jest to kredyt tylko dla bogatych (gorna
    >granica przyznawania 1400zl/na osobe(!))?
    Ja nie dostalem - mialem za duze dochody :D
    Moja owczesna dziewczyna nie dostala - miala za male :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2004-09-18 17:39:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja nie dostalem - mialem za duze dochody :D
    > Moja owczesna dziewczyna nie dostala - miala za male :D

    Trzeba było się pobrać - mielibyście w sam raz ;-)))))

  • 8. Data: 2004-09-18 18:48:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 18 Sep 2004 19:39:18 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Trzeba było się pobrać - mielibyście w sam raz ;-)))))
    Oj bym żalowal :))
    hmmm.. cos mi maŁe Ł nie dziaŁa :( dziwne.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 9. Data: 2004-09-19 01:15:41
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    WAM napisał(a):
    > hmmm.. cos mi maŁe Ł nie dziaŁa :( dziwne.

    A nie masz przypadkiem nakładki Google Toolbar w przeglądarce stron WWW?
    Jeśli tak to recepta jest tutaj - http://evil.pl/pip/faq.html

    K.

  • 10. Data: 2004-09-19 10:35:48
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 19 Sep 2004 03:15:41 +0200, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> wrote:

    >A nie masz przypadkiem nakładki Google Toolbar w przeglądarce stron WWW?
    Hmmmm... Hmmmmm... Tak to jest jak sie nie kontroluje instalacji
    systemu :) Ktos mi to dorzucil najwyrazniej... Usunalem bo
    niepotrzebne :) ale dalej nie dziala male Ł. duże bez problemow.

    :(

    WAM
    --
    Sylwester 2004!