  • Data: 2021-10-18 21:19:43
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef <c...@i...pl> writes:

    > Dla mnie to akurat wada.

    A dla mnie zaleta.
    Dodatkowo znakomicie ułatwia sprawę gdy dostawca twierdzi, że nie
    zapłaciłem. Zadaję pytanie: "a kiedy pobraliście i czy była
    odmowa". Zwykle po tym pytaniu milczą i obciążają konto (a raz TP SA
    nawet tego nie zrobiła :) )

    Natomiast faktem jest, ze banki traktują PZ po macoszemu czego
    najlepszym dowodem są opłaty za odwołanie upoważnienia czy transakcji.

    KJ