  • Data: 2021-10-18 21:52:29
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-10-18 o 21:01, _Master_ pisze:

    > Inni wolą gotówkę. ;-)
    > Szanuj innych to i twoje zachcianki ktoś będzie szanował ;-)

    Jakie zachcianki?
    Pisałem o zabezpieczeniu na wypadek odmowy przy płaceniu kartą -
    Ty sugerowałeś gotówkę, ja inne karty.
    Jest mi wszystko jedno czym się zabezpieczasz.
    W sklepie na rogu pod domem mogę kupić "na zeszyt" nawet.

    > Nie mam problemu z gotówką a sprawdzać co godzinę stanu konta czy mnie
    > jakiś "automat" nie OKRADŁ mi się nie chce.

    Ale masz problem z kartą. Nie musisz zaglądać co chwilę
    Wystarczy zajrzeć na konto raz, dwa razy na miesiąc,
    żeby wyłapać jakieś dziwne transakcje - jeśli są.

    > Życie jest zbyt piękne żeby użerać się ze złodziejami ;-)

    No pewnie.
    Płacę kilkadziesiat razy kartami miesięcznie,
    żadnych poważnych niedociągnięć, więc nie ma użerania się.
    Jeśli masz tyle problemów z kartami, że jest to dla Ciebie trauma,
    to może używasz jakiegoś wadliwego rozwiązania
    albo nie umiesz używać...

    > Moje racje wyartykułowali naukowcy i stwierdzili że karta jest
    > przeżytkiem tylko zgarniającym prowizję a pieniędzy elektronicznie
    > wydaje się kilkanaście procent BEZ POTRZEBY.

    Jak ktoś się poddaje reklamie czy sugestii i ma słabą wolę, to tak.

    > Jaki bank da Ci lokatę na kilkanaście procent? ;-)

    A gotówka tak zarabia?
    Nie używam lokat do zarabiania.
    Raczej do przechowywania.
    Pieniądze się inwestuje a nie umieszcza na lokatach.