  • Data: 2021-10-19 08:56:26
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-18-października-2021 o 21:52, cef pisze:

    > Jakie zachcianki?

    Zachcianka dlatego że przez takich wygodnych co im się wydaje że się
    zabezpieczyli (ułuda) inni co preferują GOTÓWKĘ są coraz bardziej
    dyskryminowani i propagandowo i FIZYCZNIE.
    Modne słowo DYSKRYMINACJA ;-)

    > Ale masz problem z kartą. Nie musisz zaglądać co chwilę
    > Wystarczy zajrzeć na konto raz, dwa razy na miesiąc,
    > żeby wyłapać jakieś dziwne transakcje - jeśli są.

    Patrzę na transakcje żony. Kilkanaście dziennie. ;-)

    Jak daję gotówkę to wiem że kasjerka mnie x2 nie skasuje

    > albo nie umiesz używać...

    Albo nie chcę. Albo nie chcę przy okazji na tym tracić pieniędzy
    Nie każdy omamiony dużą sumką kredytu na karcie ma tego świadomość.
    Ja mam. Ułatwiam sobie życie inaczej np. poleceniami zapłaty.

    > Jak ktoś się poddaje reklamie czy sugestii i ma słabą wolę, to tak.

    Też mam zdanie że reklama to w dużym stopniu sposób na unikanie
    opodatkowania.

    Jednak POprawnie politycznie jest stwierdzić że reklama działa nawet
    mimo że upierasz się że NIE ;-)

    Przy takim założeniu wydawanie kilkunastu procent więcej kartą też ma
    swoje PODSTAWY mimo że twierdzisz że nie ulegasz sugestii i masz SILNĄ
    WOLĘ. MARKETING ma swoje ZADY i WALETY ;-)

    > Pieniądze się inwestuje a nie umieszcza na lokatach.

    Podaj inwestycję o zwrocie np. 15% bez większego wysiłku operując nawet
    małymi kwotami.

    Jedziesz ;-)