    From: a...@t...pl (Bartek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiarygodnośćpośrednika kredytowego
    Date: 14 Feb 2006 00:59:00 +0100

    > jako
    >
    > Nie przesadzajmy. Ludzei sa tylko ludzmi a biznes to nie Stowarzyszenie
    > Sióstr Miłosierdzia. Moze faktycznie Ty tak myslisz (bo jestes np. mlody,
    > rozentuzjazmowany i nie masz jeszcze potrzeby faktycznej pogoni za kasa.
    > przechodzi

    > I co sie wtedy stanie? Blysnei piorun i zabije Cie? Popelnoisz samobojstwo
    > ze zgryzoty?
    Poprostu bede sie ch...wo czuł.
    > Ja mam akurat łatwo, poniewaz
    >
    > No i to jest wlasnie jedyny mozliwy sposob na uczciwosc i bezstronnosc
    > doradcy. Czyli male zroznicowanie prowizji po to, by wybierajac dla
    > Klienta
    > konkretna oferte nie kierowal sie on tylko wysokoscia prowizji, ale tez
    > wartosciami pozapienieznymi - takimi jak uznanie, renoma.

    > Komunizm tez mial swoja filozofie. Filozofia biznesu jest jedna - robic
    > pieniadze.

    Jezeli klient wie, ze dzialam w jego interesie, to poleci mnie dalej. W ten
    sposob moge dzialac w dlugim terminie. Po prostu mam co robic.
    A poza tym ,nie uwazam ze forsa to wszystko, a biznes sporowadza sie tylko
    do 'robienia' pieniedzy.
    Jest jeszcze etyka, a dla mnie jest to naprawde istotne. I nie wynioslem
    tego ze szkoly.
    10 lat pracowalem mając na uwadze tylko kase i parcie do przodu za wszelką
    cene. Po trupach. I naprawde dobrze zarabialem i wielu dziwilo mi sie, ze
    nie chcialem juz tak pracowac.

    Za to teraz chce mi wstawac rano i robic to co robie.
    I mam czas dla dzieci i na hobby. Ludzie, dzieki ktorym zarabiam mnie lubią
    a ja ich. I ufają mi, że nie wpuszcze ich w kanał.
    Nie mam zamiaru tego zmieniac tylko dlatego, ze musze miec jeszcze jakies
    200-300 tysiecy. Po prostu nie warto.

    Mozesz stwierdzic, ze jestem naiwny albo mlody, ale akurat zeby tak myslec
    to ja musialem dojrzec.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl