    From: Varg <v...@p...megapolis_invert>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Weryfikacja karty w Moneybookers
    Date: Thu, 20 Jan 2005 20:33:43 +0100

    "Paweł" <t...@o...pl> wrote:

    > tak weryfikowałem u nich kartę i nic złego z tego powodu mnie nie spotkało
    > weryfikacja karty poprzez wysłanie skanu z zamazanymi danymi karty - to
    > pomysł dość niecodzienny przyznam :-)
    > a tak całkiem serio to jaki widzisz sens żeby płacić 3% za doładowanie konta
    > kartą, jeśli mozesz darmowo doładowac przelewem na konto ?
    > bo ja nie widzę tutaj żadnego plusa - może tyle że doładowanie kartą jest w
    > tym wypadku nieco szybsze

    Dzięki za info... Karta miałaby być awaryjnym źródłem "napełnienia" MB,
    gdy na koncie brakowałoby mamony ;))

    A oto co dostałem od MB:

    "Thank you for your e-mail.
    We would like to inform you that we will accept a copy of your Polish ID
    card.
    You may also send us the requested documents in a password protected
    file. Please, send us the passoword in another e-mail or use a password
    which is your customer ID with us.
    If you do not feel comfortable to provide us with the requested
    documents, please consider our bank wire upload option."

    Z tego wynika że są trochę "elastyczni" ;))

    --
    Tell me that I'm a sinner
    Lay me down again