  • 1. Data: 2002-01-14 10:28:54
    Temat: Wcześniejsza spłata karty millekredytowej
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    Chciałbym wcześniej spłacić kartę Amex wydaną przez Millennium,
    ponieważ na początku stycznia wypłacałem z niej gotówkę i do 19 lutego
    narosną mi spore odsetki. Czy jest na to jakiś sposób? W oddziale
    mówią, że nie, ale nie pytali infolinii, więc nie mogę tego traktować
    poważnie ;)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    ICQ 128693686

  • 2. Data: 2002-01-14 11:20:16
    Temat: Re: Wcze?niejsza spłata karty millekredytowej
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > narosną mi spore odsetki. Czy jest na to jakiś sposób? W oddziale
    > mówią, że nie, ale nie pytali infolinii, więc nie mogę tego traktować

    NIestety nie ma bata. Amex jest zasilany z konta 19 kazdego miesiaca i tylko
    wtedy Twoja karta moze zostac splacona.

  • 3. Data: 2002-01-14 13:04:32
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

    > NIestety nie ma bata. Amex jest zasilany z konta 19 kazdego miesiaca i tylko
    > wtedy Twoja karta moze zostac splacona.

    Ale wydaje mi sie, ze przy wyplacie z bankomatu Amexem, kwota jest
    zabierana z konta od razu. Tylko operacje bezgotowkowe sa splacane
    19-go kazdego miesiaca.

    Radek

  • 4. Data: 2002-01-14 13:10:08
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Ale wydaje mi sie, ze przy wyplacie z bankomatu Amexem, kwota jest
    > zabierana z konta od razu. Tylko operacje bezgotowkowe sa splacane
    > 19-go kazdego miesiaca.

    Niezupelnie. Kazda wyplata gotowki amexem powoduje jest ona wymagalna w
    nastepnym cylku rozliczeniowym. Czyli jezeli np wybrales sobie pocje splaty
    10 % salda to Millenium zazada od Ciebie 10 % transakcji bezgotowkowych +
    100 % gotowki + 100 % odsetek naliczonych w trakcie miesiaca.
    Pozdrawiam
    Fuzzyo

  • 5. Data: 2002-01-14 14:18:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Czyli jezeli np wybrales sobie pocje splaty
    > 10 % salda to Millenium zazada od Ciebie 10 % transakcji bezgotowkowych +
    > 100 % gotowki + 100 % odsetek naliczonych w trakcie miesiaca.

    Czyż to nie wspaniałe :-))))
    Grzegorz

    PS
    Nooo... ale Amex, to Amex...
    Nie ważne, że millenium.

  • 6. Data: 2002-01-14 15:56:12
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Nooo... ale Amex, to Amex...
    > Nie ważne, że millenium

    Kumajac sie z Millenium, Amex popelnil polityczne samobojstwo w naszym
    kraju. Nawet pracownincy American Express w Polsce mowia ze ta karta (z
    Millenium) to gowno.

  • 7. Data: 2002-01-14 20:27:14
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "Fuzzyo" <f...@p...fm> ]

    >Kumajac sie z Millenium, Amex popelnil polityczne samobojstwo w naszym
    >kraju. Nawet pracownincy American Express w Polsce mowia ze ta karta (z
    >Millenium) to gowno.

    Ale ładna ;) Przyznaję, że głównie dlatego złożyłem o nią wniosek, bo
    do używania za bardzo się nie nadaje (problemy z autoryzacją, chociaż
    tu raczej winny jest polski oddział Amex, tak mi się wydaje).

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl

  • 8. Data: 2002-01-14 23:12:46
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > PS
    > Nooo... ale Amex, to Amex...
    > Nie ważne, że millenium.
    :-D

    Tu chyba nie ma znaczenia czy to AMEX czy VISA,
    działa identycznie ;-)

    pzdr
    marcin

  • 9. Data: 2002-01-15 08:32:06
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    > Ale ładna ;) Przyznaję, że głównie dlatego złożyłem o nią wniosek, bo
    > do używania za bardzo się nie nadaje (problemy z autoryzacją, chociaż
    > tu raczej winny jest polski oddział Amex, tak mi się wydaje).

    Polski oddzial Amex nic do tego nie ma. Autoryzacje robi Polcard. Zabwna
    sytuacja bo dzial autoryzacji American Express w Polsce nawet nie ma dostepu
    do zadnych danych klienta (poza imieniem i nazwiskiem). Tak sie sklada ze
    mam 2 Amexy: milleniowy i tzw IDC (Intenational Dollar Card), zazwyczaj z
    milleniowym sa klopoty IDC idzie jak burza

  • 10. Data: 2002-01-15 08:37:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jan 15, 2002 at 09:32:06AM +0100, Fuzzyo wrote:

    > Polski oddzial Amex nic do tego nie ma. Autoryzacje robi Polcard. Zabwna

    Oj ... autoryzacje amexow robi amex. Nawet umowy podpisujesz z amexem,
    telefon do centrum autoryzacji jest nie do polcardu ale do amexu!

    A skad niby masz takie dane ze nie robi tego amex?

    --

    --w