    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Date: Tue, 21 Dec 2004 02:00:05 +0100

    Zbigniew Demidowicz napisał:

    > Tu pełna zgoda :)

    Po prostu przetestuj. Jak Ci nie będzie odpowiadała albo będziesz miał
    problemy przy logowaniu do banków to zostaniesz przy IE. Poza tym jak
    pisał Krzysztof K. Maj to właśnie dziurawego Internet Explorera
    wykorzystywali przestępcy do podmieniania (umieszczania fałszywych)
    stron logowania do banków. Wielu dało się nabrać. Poza tym jak pisałem -
    warto mieć mieć alternatywną, dodatkową przeglądarkę w sytemie. Niektóre
    strony w IE nie wyświetlają się poprawnie. Jeśli to, co ja i inni na
    grupie starali się Tobie przedstawić do Ciebie nie trafia i wolisz trwać
    przy swoim to dla mnie oznacza EOT, bo na dyskusje o bezpieczeństwie
    użytkowania przeglądarek stron internetowych są właściwsze inne grupy
    (chocby _pl.comp.security_).

    Pozdrawiam,

    Krystian

    --