    From: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wchodzenie na strony bankow
    Date: Tue, 21 Dec 2004 12:27:39 +0000 (UTC)

    Kamil Jonca <k...@g...pl> napisał(a):

    > Po prostu FF jest mniej dziurawy niż IE.

    A są jakieś wiarygodne statystyki oparte na badaniach uwzględniających:
    - okres działania obu przeglądarek,
    - liczbę użytkowników je stosujących do ebanków,
    - miarę zainteresowania przestępców internetowych stosunkowo nowym
    wynachodkiem jakim jest FF.

    Bo jeśli to twierdzenie wynika jedynie z Twego (lub innych entuzjastów FF)
    odczucia, to mnie nie przekonuje. Wolę jeszcze trochę wstrzymać się z
    przygodą z FF ;)

    > A przepraszam. Co właściwie gwarantuje Ci bank po wyprowadzeniu kasy w
    > wyniku dziur w IE ?

    Oczywiście - bank nie może odpowiadać za utratę forsy w wyniku zaistnienia
    jakiejś "dziury" w przeglądarce.
    Nie o 'gwarancje' bankowe tu chodzi. Na szansę wycieku kasy do kieszeni
    hakera w przewżającej części ma wpływ sam klient (przestrzeganie procedur,
    odpowiednie zabezpieczenie komputera i tp.).

    > ...prakyka pokazuje, że rekomendacja przeglądarki
    > sprowadza sie do tego, ze bank przetestował, ze strona nie bedzie się
    > rozjeżdżać. I tyle. Nic więcej.

    Nie wiem..., być może masz rację skoro tak twierdzisz. Jednak mimo tego wolę
    zawierzyć rekomendacjom banku, niż zachwytom entuzjastów na forach ;)