  • 1. Data: 2002-11-30 18:35:01
    Temat: Waznosc karty
    Od: "Rocco Lampone" <r...@b...pl>

    Witam,
    Co oznacza, że karta ważna jest np do 12/03 ? To znaczy, że ważna jest do 1
    grudnia czy do ostatniego grudnia 2003 roku ?

    Pozdrawiam,
    Rocco

  • 2. Data: 2002-11-30 19:00:58
    Temat: Re: Waznosc karty
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asb1ok$8io$1@news.tpi.pl, Rocco Lampone wrote:

    > Co oznacza, że karta ważna jest np do 12/03 ? To znaczy, że ważna
    > jest do 1 grudnia czy do ostatniego grudnia 2003 roku ?

    Do ostatniego dnia ostatniego grudnia roku 2003, czyli 31 grudnia 2003.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2002-11-30 23:48:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Do ostatniego dnia ostatniego grudnia roku 2003, czyli 31 grudnia
    2003.

    Ale trzeba przyznac, ze kasjerki beda sie uwaznie karcie przygldac z
    obu stron i w ogole :)
    Kiedys sie dziwilem - placilem ta karta rok i bylo ok, a pozniej jakos
    je malo pod swiatlo nieprzystawialy :) W koncu nie wyrtzymalem i sie
    pytam o co biega - to mi wlasnie powiedziala, ze to koniec isprawdza
    czy jest wazna ;)

  • 4. Data: 2002-12-01 08:28:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Rocco Lampone <r...@b...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:asb1ok$8io$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    > Co oznacza, że karta ważna jest np do 12/03 ? To znaczy, że ważna jest do
    1
    > grudnia czy do ostatniego grudnia 2003 roku ?

    To oznacza, ze jest wazna do grudnia 2003r wlacznie.
    Czy 31.12.2003r jest data z grudnia 2003r?
    Oczywiscie, ze tak i dlatego jest wazna do konca miesiaca.

    --
    Pozdrowienia
    ---