  • 21. Data: 2003-07-10 09:14:26
    Temat: Re: Warszawa: kupno biletu lotniczego kartą
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote in message
    news:behukj$6hb$1@foka1.acn.pl...

    [...]
    > szczerze powiem, że dziwiłoby mnie trochę, gdyby agencja, czyli pośrednik
    > miał o kilkaset złotych tańszy bilet od przewoźnika

    To wcale nie jest dziwne. To jest normalne.
    Chcesz przeplacic - kup bilet bezposrednio od linii lotniczych.
    Dziwne ale prawdziwe...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

    PS
    Jest to jeden z (wielu) powodow nie drukowania ceny na biletach
    lotniczych...

  • 22. Data: 2003-07-10 09:22:46
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Chcesz przeplacic - kup bilet bezposrednio od linii lotniczych.
    > Dziwne ale prawdziwe...
    >

    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    Dlaczego dziwne ??? Normalne.

    MarcinP

  • 23. Data: 2003-07-10 09:57:12
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    [...]
    > Dlaczego dziwne ??? Normalne.

    Dziwne, bo teoretycznie powinno byc na odwrot.
    Z reguly kupujac towar, bezposrednio od 'wytworcy',
    a tym samym pomijajac posrednikow, placisz mniej...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 24. Data: 2003-07-10 10:28:28
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Z reguly kupujac towar, bezposrednio od 'wytworcy',
    > a tym samym pomijajac posrednikow, placisz mniej...

    Coraz rzadziej tak jest. Spotkalem sie juz z wieloma przypadkami
    kiedy u posrednikow jest taniej. Dlaczego ? Dlatego, ze im to sie
    oplaca. Obnizaja swoja prowizje, przyciagaja klientow.

    MarcinP

  • 25. Data: 2003-07-10 10:32:58
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Proponuję http://samoloty.onet.pl/

    Sprawdzone, kupowałem 2 miesiące temu i mieli najniższe stawki. Transakcja
    szybko i bez problemów.

    MaciejL

  • 26. Data: 2003-07-10 10:43:22
    Od: n...@p...onet.pl

    > stawka na www jest drozsza od tej w agencji o pare setek :D

    No to się nie dziw, że nie chcą kartą,
    może ze swoją marżą zjechali już w okolice tych 3%
    a Tobie ciągle mało! :DDD

  • 27. Data: 2003-07-10 11:22:00
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>
    wrote in message news:bejfcs$7tb$1@news.onet.pl...

    [...]
    > Sprawdzone, kupowałem 2 miesiące temu i mieli najniższe stawki.
    > Transakcja szybko i bez problemów.

    A mozesz powiedziec w jaki sposob zaplaciles?
    Bo placic karta w tym miejscu to chyba lekkie ryzyko...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 28. Data: 2003-07-10 11:34:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A mozesz powiedziec w jaki sposob zaplaciles?
    > Bo placic karta w tym miejscu to chyba lekkie ryzyko...

    Dlaczego?????????

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 29. Data: 2003-07-10 11:42:10
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

    [...]
    > Dlaczego?????????

    Podajesz dane karty bez udzialu centrum autoryzacji,
    brak jakiegokolwiek szyfrowania...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 30. Data: 2003-07-10 12:04:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Podajesz dane karty bez udzialu centrum autoryzacji,
    > brak jakiegokolwiek szyfrowania...

    Hmmm... W sumie wydawało mi się, że obsługiwał ich i eCard i CitiConnect...
    Ale musiało mi się przyśnić. :-)

    Eeee, przy zakupie kont pocztowych kiedyś były oba loga - stąd
    wywnioskowałem, że samoloty też będą obsługiwane przez te CA... W sumie
    ciekawe... Przynajmniej ten SSL by się przydał...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782